Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ro0sje schreef:Tot nu toe lijken de urenlange rijen en gemiste vluchten alleen nog verhalen vanuit de media. Ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die dit heeft mee gemaakt afgelopen weken. Bij een ieder leek het mee te vallen. Zo ook bij mij.
Succes en geniet van de vakantie
Iris82 schreef:Ro0sje schreef:Tot nu toe lijken de urenlange rijen en gemiste vluchten alleen nog verhalen vanuit de media. Ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die dit heeft mee gemaakt afgelopen weken. Bij een ieder leek het mee te vallen. Zo ook bij mij.
Succes en geniet van de vakantie
Nou, ik heb ze hier toch ook al voorbij zien komen in het topic.
sureido schreef:Onze vlucht vandaag geannuleerd vanuit Charleroi door staking bij piloten, nu omgeboekt naar Keulen. Hoe is die luchthaven?
Hebben wel een claim wss te pakken van 250 de neus, dat is dan wel weer fijn hier aan. Verder gewoon klote, want we landen wel nog op Charleroi.
Nathalie18x schreef:sureido schreef:Onze vlucht vandaag geannuleerd vanuit Charleroi door staking bij piloten, nu omgeboekt naar Keulen. Hoe is die luchthaven?
Hebben wel een claim wss te pakken van 250 de neus, dat is dan wel weer fijn hier aan. Verder gewoon klote, want we landen wel nog op Charleroi.
Wat vervelend zeg! Ik vloog ruim 2 weken geleden via Keulen aan het einde van de middag en heb 2.5 uur in de rij gestaan. Het scheen savonds wel echt beter te zijn.