Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Vorige week naar Denemarken geweest voor Tivoli Gardens en Legoland, super leuk gehad!
En over 2 weken vlieg ik naar OrlandoAlle Universal parken, SeaWorld en Busch Gardens. Het wordt een pittige vakantie maar zoooooo vet! Dat wordt gelijk een aantal bucketlist coasters afstrepen
wij waren er verdwaald na afloop richting hotel en toen hoorden we de dag erop bij het ontbijt dat er wat moorden waren gepleegd die nacht. Dan slik je wel even wat weg
-1 of zo dus voor ons geen probleem, de amerikanen liepen te bibberen van de kou
ook de enorm schooiende ibissen toen

Ghostattack schreef:Ik ben nu op dag 3 van m'n Orlando reis. Onwijs gaaf hierVandaag SeaWorld met bijna alles walk on (behalve Ice Breaker). Gisteren IoA, Studios en Epic Universe op 1 dag gedaan. En daarvoor de hele dag Epic
Wij hebben afgelopen nacht geslapen in het Grand Hotel van de Efteling, ook een beleving.
Nu al heimwee
Kan eventueel wel een verslagje maken met foto's als er interesse voor is. Heb echt mega veel foto's!
(Geregistreerd vanaf wat ik nog weet wat ik heb gedaan en alle uitjes van afgelopen jaren) Ghostattack schreef:Ik ben vandaag weer in Nederland gelandNu al heimwee
Hele berg merch gekocht en souvenir cups meegenomenKan eventueel wel een verslagje maken met foto's als er interesse voor is. Heb echt mega veel foto's!
Edit: Iron Gwazi was trouwens mijn 200e achtbaan!(Geregistreerd vanaf wat ik nog weet wat ik heb gedaan en alle uitjes van afgelopen jaren)