Pretparken & uitjes.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 20:45

Schopje, ik heb gisteren weer Disneyland geboekt voor in juni.

Ik ben zo benieuwd naar dat Frozen gedeelte! De meet&greet met Anna en Elsa zal mijn dochter ook wel graag willen dus ik hoop heel erg op een plekje in die virtuele wachtrij.
Zelfde geldt voor Spiderman voor mijn zoontje.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:05

Afbeelding
Polarsteps snapt mij :')

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:13

Gaaf Aranel! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het nieuwe gedeelte gaan vinden, het leek me van afstand heel erg mooi. Wij slaan volgend jaar over en we hopen dat het het jaar daarna wat rustiger is.

Ghostattack schreef:
[ Afbeelding ]
Polarsteps snapt mij :')

Geinig! Ik ben meteen even in Polarsteps gaan kijken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:34

Vorige week naar Denemarken geweest voor Tivoli Gardens en Legoland, super leuk gehad!

En over 2 weken vlieg ik naar Orlando *\o/* Alle Universal parken, SeaWorld en Busch Gardens. Het wordt een pittige vakantie maar zoooooo vet! Dat wordt gelijk een aantal bucketlist coasters afstrepen :))

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:35

Ghostattack schreef:
Vorige week naar Denemarken geweest voor Tivoli Gardens en Legoland, super leuk gehad!

En over 2 weken vlieg ik naar Orlando *\o/* Alle Universal parken, SeaWorld en Busch Gardens. Het wordt een pittige vakantie maar zoooooo vet! Dat wordt gelijk een aantal bucketlist coasters afstrepen :))

Iron Gwazi is fantastisch!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:45

Ah wij zijn toen naar seaworld geweest, universal beide parken (ik heb me toen uitstekend vermaakt met een wild water baan van Popeye. Ik geloof dat ik er 6 keer achter elkaar ben ingeweest, het was zeikweer en ik had droge kleren meegenomen. Was ook wel nodig, ik had geen droge draad meer. Harry Potter was net open maar mijn maag was er niet blij mee jammer genoeg, wel tof gemaakt) en Blue toen van jurassic park. Weet niet of die er nu nog is. Bijzondere ervaring.

bush gardens in Tampa. Mwa kwa dierentuin. Hier en daar sneue verblijven soms ook tof. Gv vond de leopard (ben de naam even kwijt) en de wingcoaster het tofste. De omgeving buiten het park is een beetje tricky kwa veiligheid. %) wij waren er verdwaald na afloop richting hotel en toen hoorden we de dag erop bij het ontbijt dat er wat moorden waren gepleegd die nacht. Dan slik je wel even wat weg := %)

Seaworld was tof, het pinguinverblijf was :') -1 of zo dus voor ons geen probleem, de amerikanen liepen te bibberen van de kou :)) ook de enorm schooiende ibissen toen _O-

Maar zelf zou ik echt niet naar amerika willen nu :n

Hoe was legoland? Tivoli vond ik lang lang geleden tegenvallen. Toen was ik nog een jonkie.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 18:52

Ik ga 2x naar Amerika dit jaar :')

Legoland vond ik qua attracties mwah, niet super bijzonder. Een van de achtbanen was gesloten, dat was wel echt jammer. Verder wel vrijwel alles kunnen doen. Uiteindelijk hebben we ons heel goed vermaakt! Ze zijn nieuwe duel boomerang coaster aan het bouwen, dat maakt het park wel aantrekkelijker. Verder voelt het allemaal een beetje outdated.

Tivoli vond ik geweldig! Hilarisch rare attracties en de vibe is gewoon top. Zeker zo in december met alle kerstverlichting nog.

Luxorvalkje

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:37

Ik was in november in orlando. Epic universe is ook echt een mooie toevoeging. Mijn 'coaster bingo' is weer compleet (behalve pterodon flyer )

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 19:23

Ik ben nu op dag 3 van m'n Orlando reis. Onwijs gaaf hier :D Vandaag SeaWorld met bijna alles walk on (behalve Ice Breaker). Gisteren IoA, Studios en Epic Universe op 1 dag gedaan. En daarvoor de hele dag Epic :))

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 20:10

Ghostattack schreef:
Ik ben nu op dag 3 van m'n Orlando reis. Onwijs gaaf hier :D Vandaag SeaWorld met bijna alles walk on (behalve Ice Breaker). Gisteren IoA, Studios en Epic Universe op 1 dag gedaan. En daarvoor de hele dag Epic :))

Heel vet! Ik wil ook weer terug :') Wij hebben afgelopen nacht geslapen in het Grand Hotel van de Efteling, ook een beleving.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 07:28

Ghostattack, wat een onwijs gave reis ben je aan het maken! En Luxorvalkje is dus ook bij die parken geweest. Ben ik best wel een beetje jaloers op :o

Mijn pretpark bezoek zal dit jaar waarschijnlijk wel beperkt blijven tot Phantasialand. Ik had gehoopt om Toverland mee te kunnen pakken tijdens een lang weekend weg met mijn zus, maar dat staat nu tijdens het Hemelvaartweekend gepland. Dus dat doen we maar niet.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 19:24

Ik zou gewoon gaan. Stiekem wil ik naar energylandia dit jaar. Vrijdag heen in de ochtend en dan auswitz bezoeken in de middag. Zaterdag energylandia en dan zondag terug

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 21:51

Met de auto of vliegen naar Polen?

Ik ga dit jaar nog naar Dubai en Abu Dhabi en dan in augustus rondreis Amerika voor 10 pretparken :=

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 20:29

Vliegen. Ik ga niet in mijn eentje zo’n afstand rijden.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 17:05

Ik ben vandaag weer in Nederland geland -O- Nu al heimwee

Hele berg merch gekocht en souvenir cups meegenomen :') Kan eventueel wel een verslagje maken met foto's als er interesse voor is. Heb echt mega veel foto's!

Edit: Iron Gwazi was trouwens mijn 200e achtbaan! :)) (Geregistreerd vanaf wat ik nog weet wat ik heb gedaan en alle uitjes van afgelopen jaren)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 17:55

Ghostattack schreef:
Ik ben vandaag weer in Nederland geland -O- Nu al heimwee

Hele berg merch gekocht en souvenir cups meegenomen :') Kan eventueel wel een verslagje maken met foto's als er interesse voor is. Heb echt mega veel foto's!

Edit: Iron Gwazi was trouwens mijn 200e achtbaan! :)) (Geregistreerd vanaf wat ik nog weet wat ik heb gedaan en alle uitjes van afgelopen jaren)

Heel benieuwd hoe je Busch gardens vond? Ik vond het zo’n pauper zooi.