Wij zijn gisteren vertrokken en na een hele vlotte reis waren we 9,5 uur later al hier. Maar t sneeuwt nu en t is mistig... Echt jaloers op degenen die afgelopen week waren met al die zon!
Nou wij hadden ook weer wat hoor! Zouden vanaf Rotterdam vliegen op Genève, maar dat bleek onderweg dicht te zijn vanwege de sneeuw en een kapotte begeleiding voor landing in slecht zicht. Dus uitgeweken naar Zürich, daar 3 uur! In t vliegtuig moeten wachten op de beslissing of we toch vanaf daar door konden vliegen of allemaal in Zürich uit moesten stappen. Beslissing werd nog 2 x gewijzigd en uiteindelijk door t missen van ons slot geëindigd in Zürich. Grenoble bleek ook dicht te zijn en t vliegtuig wat naast ons stond op Rotterdam om daarheen te gaan schijnt niet eens te zijn vertrokken! Mensen die vanuit Genève weer naar Rotterdam moesten worden vandaag opgehaald, die vlucht werd ook geannuleerd. Maar met 3 uur vertraging zijn we toch nog fijn in ons appartement aangekomen.
Las op nu.nl dat de situatie op de weg nog veel erger was, mensen moesten waarschijnlijk slapen in de auto omdat er wegen dicht waren en hotels vol.
Pfoee dat lijkt mij zo verschrikkelijk.. In je auto moeten slapen.. Tuurlijk sneeuw hoort wel bij de wintersport maar onderweg dat je moet blijven slapen in je auto lijkt mij niet echt top..
Fijn dat jullie uiteindelijk nog goed zijn aangekomen
Wij zijn gisteren om 09:30 vertrokken en waren na 22:00 in het appartement. Veel files en drukte
Vandaag zouden we al gaan skiën maar het sneeuwde en was mistig dus een dagje rust. Ski's gehuurd en skipas gekocht dus we kunnen morgen gelijk de berg op
miccamaaike
Geplaatst: 23-02-15 08:25
Wat grappig Nathalie om op een haflingerfokkerij terecht te komen!
Melis, pfoehh lange reis zeg!
Het is hier stralend weer! Foto vanuit t slaapkamerraam.
Pff wat een verhalen hier. Wij zijn afgelopen vrijdag we hebben in het totaal 7 uur vertraging gehad met de auto. zaterdagavond waren we er met een overnachting er tussen aan gekomen in flachau. Zondag ochtend ski spullen gehuurd en gaan skieen,toen zijn we vanaf de dampfkessel naar de hofstadl geskied met een groep wat toch een beetje te hard ging dus ik was gevallen + later nog een halve ski klas er boven op. toen nog een keer naar boven gegaan bij de hofstadl en weer naarbeneden over de herman maier piste die heeeel slecht er bij lag en toen gebeurde het... mijn vader was gevallen dus ik kwam hard lachend aan want hij lachte mij uit toen ik viel, maar toen wist hij zeker dat hij zn been had gebroken dus ik ben snel naar beneden gegaan om een banaan te regelen dat hij opgehaald werd en vrienden van ons zijn boven gebleven bij hem. En toen is hij opgehaald na enige tijd en gelijk zijn skischoen uit gedaan met ongeloofelijk veel pijn, hij moest zelf zijn voet vast houden anders viel die zo op zij. naar een ambulance getilt wat niet echt soepel ging met er in tillen van af mijn vaders kan veel gevloek. In het ziekenhuis gelijk foto's gemaak 1 openfractuur gelijk geopereerd en totaal gebroken op 5 plekken. Zijn been zit nu in elkaar met platen en schroeven. En hij ligt in het ziekenhuis waar het over vol is. als het goed gaat mag hij over 1 of 2 dagen met een gips vlucht naar huis als er geen ontsteking komt. het is nog een heel gedoe met de verzekering en de auto maar gelukkig heeft hij alleen zijn been gebroken want het had veel erger kunnen zijn. Mijn moeder en zusje vertrekken morgen naar huis met vrienden als mijn vader terug vliegt van de week om hem op te kunnen vangen. Als het goed is blijf ik dan hier. Gisteren nog wel heerlijk geskied maar wel even rustig aan
Lestria
Geplaatst: 24-02-15 11:02
Jeetje, wat een verhaal. Heel veel sterkte voor je vader en voor jullie natuurlijk.
Ik kom hier even binnen vallen.. Maar ik ga zondag voor het eerst in een hal snowboarden en kan van een vriendin een snowboardbroek lenen. Nu was mijn veronderstelling altijd dat snowboardbroeken baggy moeten zitten. Nu zit de broek van die vriendin redelijk aangesloten bij mij, echter ik kan er mee hurken ect. zonder dat hij te strak gaat zitten en knellen. Dus is het feit dat ik er gewoon mee kan hurken prima en gaat dat goed voor een een uurtje tot 2 snowboarden?
Als hij goed zit is het prima toch. Mijn snowboardbroeken waren enkel baggie omdat ik ze in een te grote maat kocht Tegenwoordig heb ik ook gewoon broeken die mooi aansluitend zitten.
Jeetje Dizzy wat een verhaal! Heel veel sterkte voor je vader, wat ontzettend schrikken ook zeg! Ben je inmiddels al weer thuis?
Wij zijn gisteren al terug gegaan omdat de weersvoorspellingen zo slecht waren. Dus om 10.30 vertrokken naar huis. T was ook zo mistig en zo veel sneeuw dat we waarschijnlijk toch niet echt fijn hadden kunnen skien.
Heerlijke week gehad verder. Donderdag was echt een praaaachtige dag! en ook de rest van de week best prima kunnen skien ondanks veel sneeuwval. Lekker weekje gehad dus!