ik duim voor je meeeeeee Ik vertrek volgende week dus voor een week in elk geval naar de guestranch, we kijken dan wel tegen de tijd dat je er bent hoe en wat en waar we dan slapen Want Janessa slaapt hier dus ook dus die slaapkamer (het grote bed) is dus bezet
Zo, terug van een dag in Garden City, een 2,5 uur rijden met pick up en trailer Ik heb daar op Zipper gereden en heb aan het einde ook nog tips gekregen. Eerst vooral oefenen op de loop, toen ging de trainer er op en daarna ging ik er weer op, geen zin om beugels weer bij te werken, dus ging zonder beugels rijden, en man, een hele wereld ging voor me open Zonder beugels heb ik veel meer te zeggen over mijn benen en kan ik beter aanleggen dan met beugels, dit komt omdat ik de beugels bijna op zijn kortst heb en hierdoor gaat alles veel stugger. Het zou geen probleem zijn als ik met sporen zou rijden, maar dat doe ik nou eenmaal niet Anyway, kreeg dus tips, dat ik de teugels wat korter moet nemen en hoe ik hem het best rond en laag rijd zodat alles wat soepeler gaat. Helaas zal ik de komende 2 weken wss niet meer op Zipper kunnen rijden Hij is net bekapt, loopt wat gevoelig en ik vertrek over een paar dagen voor een week naar de guestranch helaas. Ik blijf tot de 19e in Kansas als het goed is... Oh wat gaat de tijd toch snel
Ga vanaf nu wel weer écht op de lijn letten, ik heb het idee dat ik toch ben aangekomen
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-12 07:05
foto van vandaag, heb helaas geen foto's van mij op het einde, zonder beugels.
Is het normaal in te USA dat je eerst 2,5 uur gaat rijden voor een les? Wel weer gave plaatjes
Blanket
Geplaatst: 26-06-12 10:26
Klinkt leuk! Maar uuhhhh... Loop = lope Jammer de je Zipper voorlopig niet meer kunt rijden.. Quarters en hun gevoelige hoeven ook altijd..
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-12 14:44
Ekeif96 schreef:
Is het normaal in te USA dat je eerst 2,5 uur gaat rijden voor een les? Wel weer gave plaatjes
we gingen er niet heen voor een les maar om een paard in training om te halen die heeft er een maand in training gestaan en we hebben zipper meegenomen zodat die op de terugweg niet alleen hoeft te zijn, is nog een jong paard, en ondanks zijn leeftijd heeft hij het allemaal super gedaan
Thnx luna, ik schrijf het op zoals ik het hoor ach, je weet wat ik bedoel, daar gaat het om. ja, ik vind het heel jammer, zipper is echt mijn favoriet
Slecht nieuws, toen ik vanochtend in de stal kwam zag ik dat Puk Jr. mankte en dat een volwassen kater een ernstige bloedneus had, leek alsof die niet meer kon ademen... Weet niet wat er vanacht allemaal gebeurd is, maar gisteren avond waren ze nog gezond Puk gebruikt het voorpootje amper, alsof er iets opgevallen is of op gestaan
wat betreft de kater denk ik wel, of een wasbeer ofzo. Bij de kitten denk ik eerder een ongeluk gezien ze verder geen verwondingen had enzo en ze nou wel echt een hyperactief beest is