Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
staroo schreef:Ze mag voorlopig niet naar huis, de artsen willen eerst botaangroei zien en zijn zich rotgeschrokken van de conditie van de botten, ze hebben moeten zoeken naar een plek om de prothese te plaatsen. Chirurgen hebben een heel erg slechte avond gehad, ze heeft ook iemand horen schelden. Gisteravond waren ze nog zo gestressed, dat ze er van shaketen.
Electra63 schreef:He, jij was dat met die vraag over auto of scooterverhuur? Is dat nog gelukt?
arabcarla schreef:Ja hier was t 59,- per dag. Vond ik toch wel veel....
Electra63 schreef:Ok, jammer.
Ik huur in juni altijd een simpele auto voor € 25 per dag.
In februari had ik in Gran Canaria een simpele auto voor € 45 per dag.
Ik ga volgende week een week naar Spanje (Malaga) en heb daar een grote auto voor € 180 voor een week gehuurd.
Electra63 schreef:arabcarla schreef:Ja hier was t 59,- per dag. Vond ik toch wel veel....
Ja, ik zou het wel doen, als ik ergens was waar ik iets van de omgeving zou willen zien. Dus voor een dagje toeren zou ik het wel doen.
In Griekenland huur ik een auto, omdat ik allerlei familiebezoeken moet afleggen en graag naar andere stranden ga, dus huur ik een auto voor het gemak, dan vind ik € 25 wel meer dan genoeg, maar wel goedkoop.
Barbabientje schreef:Haai! Kom even binnenvallen..
Ik ga vrijdag voor 8 dagen naar Corfu, heeft iemand nog tips wat we MOETEN zien?
We gaan naar iets moeilijkst met een P