Is heerlijk nog in December ben met kerst geweest was erg goed te doen! Ik vertrek 1 december weer richting Egypte, het hele verhaal kan ik nu nog niet vertellen maar over weekje krijgen jullie alles te horen
wollie2004
Geplaatst: 18-10-12 09:06
Ik zag dat het nu 34 graden was? Hmmmmm waarom kan ik niet gewoon nu gaan!! Ik zal in hotel Giftun zitten van de Azur keten in Hurghada, iemand daar bekend mee?
Nog tips aan te raden voor excursies? Ik wilde sowieso graag een 1 dag trip naar Luxor maken, dit zal wel heel vermoeiend zijn vrees ik? (8 uur in auto totaal las ik) Weet iemand ong de kosten hiervan? (als ik met reisorg ga) Als de zeetemp een beetje te doen is wil ik ook graag gaan snorkelen!
Poeh ik heb er echt zin in! Enige waar ik een beetje tegenop kijk is dat ik alleen ga, niemand kon mee helaas ik en wilde er toch van profiteren dat ik dan vrije dagen heb.... (toevallig nog bokkers die dan daar zijn?)
Ik vloog met egyptair van amsterdam naar sharm en terug met een overstap ik Cairo, en het was geen probleem, Als je beide vluchten met egyptair doet, wordt je bagage gewoon doorgelabeld (of hoe schrijf je dat haha). Dus je hoeft je koffers dan tussendoor ook niet op te halen of opnieuw in te checken
Oh precies, ja heb nog nooit overstap op Cairo gehad maar zal wel eens bellen met egyptair, want enkeltje is 380 en retour 480 vind ik wel beetje raar?! En transavia heeft geen enkele vluchten alleen retourtjes helaas