Ik rijd nu namelijk al wekelijks door duinen en strand en als ik dan opeens in een saaie omgeving terecht kom.... tjah
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik rijd nu namelijk al wekelijks door duinen en strand en als ik dan opeens in een saaie omgeving terecht kom.... tjah

Ik ben Elja, 20 jaar en studeer hotel- & eventmanagement in Utrecht.
Als jullie tips voor mij hebben om te bezoeken in NJ en NY dan hoor ik het graag! Ben niet zo van de toeristische dingen, vind het leuker om wat onbekendere dingen te bezoeken.
), maar kan je verder eigenlijk weinig aanraden! 
Yasmine schreef:Je gaat veel geld mogen betalen als je in NYC zelf wilt paardrijden, als daar al stallen/maneges bestaan. Denk dat je wat dat betreft meer kans maakt buiten NYC, in New Jersey.
Daaronder valt ook oost NJ. Heb al een beetje rondgekeken maar word er niet echt duidelijker van. Denk dat ik gewoon afwacht tot daar! Heb vast genoeg te doen op uni en de campus.
Fleur_Laura schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het zit met in een rolstoel zitten en de metro willen gebruiken in New York?
de metro's zijn geloof ik op dezelfde hoogte als het station geloof ik, maar ik heb er verder niet echt op gelet.
Ik zal eens even gaan kijken op die website, ziet ernaar uit dat nog wel redelijk wat stations rolstoelvriendelijk zijn. 
ziiiiiiiiiiiiiiin in!
ben nooit verder als Aruba geweest
Citaat:Als u naar de Verenigde Staten reist met een elektronisch paspoort dat is uitgegeven door een land dat onder het Visa Waiver Programma valt, dan moet u een ESTA-reistoestemming aanvragen. U dient dit bij voorkeur uiterlijk 72 uur voor vertrek te doen. Hierna kunt u nog wel ESTA-reistoestemming aanvragen, maar als u geen toestemming krijgt, heeft u wellicht niet genoeg tijd om de benodigde visa alsnog aan te vragen.
dus word wel wat krap. Anders bel ik morgen wel even met de vraag wat ik het beste kan doen
nu is het gemeentehuis uiteraard dicht 
en dan het dan wél te laat is... Ik wil het eigenlijk allemaal nu afronden en niet op het laatste moment