Ducky gaat bij mij ook niet goed, dus voor mijn knietjes hou ik het maar op goofy. Klooien hoeft van mij ook niet, gewoon lekker de piste af is voor mij genoeg - lekker saai haha.
Net een foto gespot van de franse alpen vanuit het viegtuig: helemaal groen :'(
DieL_Zor
Geplaatst: 01-12-11 21:29
Ik word een beetje depressief van het nieuws op tv is al de 3e keer dat ik die groene bergen voorbij zie komen op tv Maar hopelijk komt daar dit weekend verandering in En na het weekend voorspellen ze ook een klein beetje sneeuw in Nederland. Ze hebben m'n gebeden verhoord: sneeuw op m'n b'day (al gok ik niet dat het blijft liggen )
oooooh t duurt nog veel te lang! Ik heb zoooo´n zin echt niet normaal.
Ik sta ook goofy, ben trouwens bang dat ik met les duck moet staan. Schijnt dat ze daar tegenwoordig steeds meer heen gaan... Wel heel voordelig met tricks trouwens
astriidj
Geplaatst: 01-12-11 21:35
Mijn nieuwe boardje staat ook duck, dus even uitproberen of ik dat fijn vind. Weet niet meer wat ik tijdens m'n lessen heb gehad
Hilli
Geplaatst: 01-12-11 21:36
Klopt, alle lessers uit onze groep moesten ook duck staan en het huurmateriaal stond ook zo. Ik kan er niet aan wennen en goochelaar ben ik ook al niet, dus ik doe geen trucs. Gewoon, beetje van boven naar beneden, that's it.
Voor tricks is duck heel handig ja, kan je ook een stuk makkelijker switch rijden Bij de Uithof staan de boards ook duck en toen ik nog huurde vond ik dat niet echt heel relaxt. Vond goofy makkelijker, maar toen ik mn eigen boardje kreeg toch maar weer geprobeerd en ben niet meer terug gegaan hihi M'n voorste voet staat wel meer gedraaid (15 graden) dan m'n achterste voet (10 graden)