120 cm niet super? Wat zijn jullie normaal gewend dan als ik vragen mag? Want ehh met 120 ben ik heel blij hoor! Wij hebben ook wel eens jaren 0 cm gehad...
Nou waar ik nu heen ga ligt bij lange na geen 120cm.... Mag al blij zijn als we lekker kunnen skien! Maar t wordt iig mooi weer dus anders gaan we wel zonnen! Maar 150cm sneeuw is geen uitzondering in een beetje skigebied..
Wat voor snowboard schoenen hebben jullie? En wat is aan teraden?
Ik ben net pas begonnen met snowboarden (3 maanden) Nu moet ik voor mijn wintersport mijn skischoenen nog inruilen voor snowboard schoenen. Ben nu bezig met die boxen pakken en dat geeft wel zo'n kick dat ik daar echt wel mee door wil gaan. Dus een beetje stevige schoen is denk wel handig. Maar ja nu zie ik door de bomen het bos niet meer...
Jackyy
Geplaatst: 04-02-11 20:49
Ik ga morgen richting Oostenrijk, Neukirchen. Ik ga dan wel met school. Maar super veel zin in. K ga ook skien, 2 jaar terug even op een snowboard gestaan nou ik lag alleen maar.
Anneert
Geplaatst: 04-02-11 21:20
Wij vertrekken vannacht \
veel plezier Jacky
Fee_
Geplaatst: 04-02-11 21:36
Veel plezier Anneert en Jacky!
Ik moet nog precies 14 dagen wachten. En nog 16 voordat ik op de piste sta.
Nou toch zeker wel richting de 180 misschien nog wel meer.. We kiezen ook wel gebieden uit waar je sneeuw zeker bent, wat heb je aan een piste als er geen sneeuw ligt
Je kunt heeeerlijk in het zonnetje zitten op een piste zonder sneeuw WillemYntJee Als we geen sneeuw hebben, hebben we toch gewoon lekker een weekje vakantie? Hoewel we natuurlijk wel om de sneeuw heengaan. Denk dat het dit jaar wel goed komt
Tyke
Geplaatst: 05-02-11 22:08
nou ik ga toch om te skien hoor. Maar de temperaturen lopen ook weer op waar ik heen ga dus zie het al zitten dat alles weer groen is of papperig enz of in de ochtend ijzig. Niet leuk breek ik straks weer een been
Ik hoop gewoon dat er over 4 weken sneeuw ligt in La joue du Loup
x_Mliss
Geplaatst: 06-02-11 18:11
Nou ik ben toch overstag. En vandaag in scheviningen geweest bij de skihut. En jezus wat is het daar altijd druk zeg! Om een helm te gaan passen en uiteraard de gene die ik wilde was er niet meer in mijn maat. Dus die heb ik net via internet besteld.
hahah jaah daar is altijd een invasie van mensen in de winkel
Wel mooie helm!! Ik heb een spierwitte helm van de Makro vind em zelf niet mooi, maar hij was in de aanbieding 2 jaar geleden Eigenlijk wil ik ook een mooie helm hebben
Die kwam ik ook tegen maar mijn jas is een veel lichtere kleur roze. Dus dan is wit toch beter en in deze helm zit ook roze en een licht lijntje loopt over de helm. Staat beter bij mijn kleding.
Het heeft even geduurd, maar dit is mijn outfit. De achterkant van m'n broek is blauw, zijkant een wit streepje en de voorkant is mooi roze:
Tyke
Geplaatst: 06-02-11 19:35
aan de voorkant in ieder geval opvallend. Leuk outfith oor
Ik haat ijzige pistes. Als het lekker gaat kom ik er wel af maar ik moet dit jaar niet beginnen met een ijzige piste want dan denk ik dat ik de rest van de week niet veel zal skien.