Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Hallo!
Wij willen een reis naar Amerika gaan maken, waarschijnlijk volgend jaar of het daarop.
Maar heeft iemand tips waar je alvast kunt kijken voor vliegtickets?
Ik vlieg zelf erg graag met KLM, maar de prijzen zijn fors in de zomermaanden. Iemand andere aanbieders/sites die ik in de gaten kan houden voor tickets?
SdaphneS schreef:Bedankt voor jullie tips!
Ik ga de websites eens bekijken. Boeken en organiseren jullie liever je eigen reis of is een rondreis met een reisorganisatie beter aan te raden?
Plien91 schreef:Wij zijn inmiddels een week onderweg en wát een gaaf land is dit zeg! Ik geniet van elke minuut hier.
Suusoi schreef:Hi dames!
Leuk om dit topic te volgen! Mijn vriend en ik zijn druk bezig met onze westkust/nationale parken route uit te stippelen. Het plan is om mei 2018 heen te gaan.
We hebben volgende week een afspraak bij Tioga tours in Zwolle. Iemand ervaring met dit reisbureau? Ik zag dat ze goed aangeschreven staan. We vinden het nog een beetje eng om alles los te boeken of op de bonnefooi te gaan, aangezien het onze eerste keer Amerika is.
We willen ongeveer 3/4 weken weg, en het plan is om het volgende te bezoeken:
- San Francisco
- Yosemite NP
- Death Valley
- Las Vegas
- Grand Canyon NP
- Page
- Zion NP
- Bryce Canyon NP
- Grand Teton NP
- Yellowstone NP
En dan terugvliegen via Salt Lake City.
het laatste stukje vanaf Bryce richting Grand Teton en Yellowstone is niet in 1 dag te doen denk ik. Daartussen zoeken we nog een leuke tussenstop. Iemand tips/ideeën?
Ik vraag me ook af of het uberhaupt haalbaar is in 3/4 weken. We willen wat extra tijd doorbrengen in SF en ook Yellowstone. Jullie nog tips of aanraders?
Suusoi schreef:Zoiets hadden we ook in gedachten! Aankomstdag reken ik niet mee. We willen iig graag Alcatraz bezoeken en een fietstochtje doen over de Golden Gate Bridge en een paar highlights SF (oa Lombard street, Chinatown) zien. Daar hebben we denk ik 2 dagen voor nodig. We willen een klein stukje Highway 1 doen richting Monterey, daar Whale watchen en de 17 Mile Drive rijden. Dat kost ons ook een dag denk ik.
Tomorrow schreef:Even een stipje. Ga eerst even een deel van het topic lezen voor inspiratie en tips voor ik vragen ga stellen die al voorbij gekomen zijn
Volgend jaar gaat mijn zusje voor studie een half jaar naar Amerika en willen wij (ik en twee neefjes) in augustus aansluiten en 3/4 weken met de camper rondreizen.
Het enigste wat we weten is dat we starten in San Francisco, verder nog helemaal niks.