Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oeps.
Ik ga ze dus maar per thema / park nabewerken om er een beetje overzicht in te houden. 
we zien het beide wel zitten met twee kindjes
Dit was zo bijzonder...
Ik denk het tenminste, want ik krijg hem niet verder dan dit en heel duidelijk is het niet te krijgen. Ik denk echter een wolvenstaart bij de zwarte te zien.
We waren uiteraard niet de enige toeschouwers, maar het was wel perfect stil, op het gehuil van de wolven na. Dat in combinatie met de mist en de vroegte, heel bijzonder.
)
en met de borg is het goedgekomen, er werd helemaal geen bedrag gereserveerd op mijn creditcard. 
Fitzroy schreef:Dat zei ik ik toch al met een prepaid boeking
Veel plezier, jullie rijden wel hele afstanden !
Maar in de voorwaarden van Alamo zelf staat dat er wel een bedrag vastgehouden wordt, hier zeiden meerdere mensen het en op het internet las ik het ook, dus ik ging daar maar even vanuit ipv van wat jij zei
Leo schreef:Zo uniek helaas niet, de rechter is ook een wolf. Al moest ik ook even twee keer kijken toe
n ik hem net inzoomde op mijn computer.Ik denk het tenminste, want ik krijg hem niet verder dan dit en heel duidelijk is het niet te krijgen. Ik denk echter een wolvenstaart bij de zwarte te zien.
Hoe dan ook was het onbeschrijfelijk. Inderdaad in Lamar ValleyWe waren uiteraard niet de enige toeschouwers, maar het was wel perfect stil, op het gehuil van de wolven na. Dat in combinatie met de mist en de vroegte, heel bijzonder.
Keet schreef:Gaaf die wolven!
Gebied.... denk de westkant dit keer dan. Geen supersnelle rondreis maar wel wat verschillende plekken. Nog niets concreets.
Anaheim en Las Vegas wil ik sowieso heen ooit. Maar ook het grensgebied met canada.
Keuze genoeg
Emmaa_ schreef:Zo, wij zijn ondertussen in Jacksonville. Een volle dag Miami gehad maar daar niet echt iets gedaan, vooral veel in de auto gezeten (eerste dag naar palm beach en Key biscayne en de tweede dag naar Daytona Beach geweest, wat is dat raar zeg)
Nu dus in jacksonville, over een uurtje of 2 stappen we in de auto om via tallahassee naar mobile te rijden. En vanaf daar morgen weer naar New Orleans. Daar blijven we dan een paar dagen!
Huurauto is uiteindelijk geüpgrade naar een Ford Mustangen met de borg is het goedgekomen, er werd helemaal geen bedrag gereserveerd op mijn creditcard.
Emmaa_ schreef:Zo, wij zijn ondertussen in Jacksonville. Een volle dag Miami gehad maar daar niet echt iets gedaan, vooral veel in de auto gezeten (eerste dag naar palm beach en Key biscayne en de tweede dag naar Daytona Beach geweest, wat is dat raar zeg)
Nu dus in jacksonville, over een uurtje of 2 stappen we in de auto om via tallahassee naar mobile te rijden. En vanaf daar morgen weer naar New Orleans. Daar blijven we dan een paar dagen!
Huurauto is uiteindelijk geüpgrade naar een Ford Mustangen met de borg is het goedgekomen, er werd helemaal geen bedrag gereserveerd op mijn creditcard.

Wel gaaf om mee te maken! Vanuit mijn hotelkamer (New York New York) keek ik uit op de rollercoaster en het vliegveld.
Onwijs leuk en emotioneel om mijn zus in de ene na de andere witte jurk met en zonder toeters en bellen te zien. Uiteindelijk koos ze voor een 50's stijl korte jurk, hij stond haar prachtig
en waren dolgelukkig
Daarna ging het bruidspaar op naar de fotoshoot, en de rest werd naar een cabana gebracht. Dat was een soort luxe tent met een soort van aircosysteem, banken, een koelkast, een tv en een stel ligbedden voor een prive-zwembad. Het was afzien...zeker toen we de uitgebreide cocktailkaart ontdekten en er pizza's en nacho's werden bezorgd..
en mijn ouders en gingen we in een superstoere rental Chevy Camaro brullend naar LA terug. Eenmaal uitgejankt was het meebrullen met mijn Red Hot Chili Peppers Spotify playlist want dat moest nu eenmaal zo zijn in California(cation)
Onderweg ook nog gegeten in Peggy Sue's 50 Diner en dat kon meteen van mijn bucket list af. De volgende morgen vroeg weer de auto in zodat we nog even de Hollywood sign van wat dichterbij konden bekijken en meteen het uitzicht, en toen we toch bezig waren reden we meteen door naar het Chinese Theatre, omdat mijn vriend iets zei over Star Wars daar. Iets met zijn Bucket List. En dat was het toen alweer. Auto ingeleverd
en het vliegtuig weer in
Wat een avontuur, en wat was het afschuwelijk om NIKS te mogen zeggen tegen mijn zus aan wie ik alles vertel altijd en altijd. Maar ik was blij dat het zo lang geheim gebleven is want ze is er nog van aan het bijkomen ook al is het al bijna 2 weken geleden. De meiden op stal (die mij echt super geholpen hebben in de week dat ik er ook niet was hebben ook nog wat leuks bedacht 

Ik ben ook verloofd en vind het net heerlijk om alles rustig te doen en uit te zoeken en organiseren, moet er niet aan denken dat het allemaal de volgende dag al over was
Of doen ze nog een trouwfeest in NL ook?