Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterkte!!
in 3 weken.
ben vooral blij dat mijn hond er voor een groot deel weer bij was, scheelt een hoop spanning bij mij. Nu wachten op mijn vlucht naar Amsterdam en ondertussen rustig wat thee drinken. Gelukkig was alles in orde met mijn medicijnen, maar dat valt te hopen na 7 uur er mee bezig geweest te zijn 
met de bagage ook gelukkig goed gegaan (na de slechte ervaringen hier met Icelandair kneep ik hem wel
) nu slapen

En ik ook wel hoor haha!
Birgit__ schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik had gezocht, maar zal nog eens goed zoeken voor meer info. Op een ander forum had ik iemand gezien die een soort gelijke route had gedaan in drie weken, dus vandaar dat ik het ook aan het overwegen ben.
Als we puur voor Amerika gaan hadden we de route als volgt in gedachten: Denver richting Billings -> Cody -> Yellowstone -> Jackson -> Salt Lake City -> Moab en dan terug richting Denver. Op deze route twijfelen we heel erg tussen twee of drie weken. Zijn jullie het eens met liever drie weken en rustiger/minder KM per dag dan gehaast (wordt het gehaast dan?) alles in twee weken?
we zitten nu op dag 10 en zijn aangekomen in SLC.
)