[VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-25 21:47

Tinka schreef:
Ik heb 1 keer gereden, iets van een maand geleden, daarvoor in september voor het laatst. Baal er wel van, denk soms dat ik de paarden beter kan verkopen.
De roundpen is nog niet af, alleen de palen staan er.

Je gaat vast meer rijden als de grootste golf van prioriteiten en werkzaamheden aan het huis en erf gedaan zijn.

Tinka

Re: [VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 21:50

Tja wanneer dat ooit is......

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-25 21:52

Jaaaaa, dat vraag ik me hier ook wel eens af ... Er komt altijd wat tussendoor. Nu is de tractor weer kapot.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 22:52

Blij dat ik toch geen paarden heb, ik zou serieus niet weten waar ik de tijd daarvoor nog zou moeten vinden.

Ik hou het wel bij fruit en noten gewassen, dat blijkt al veeleisend genoeg te zijn :')

Bij ons gaat het wel goed, beetje aan de erg drukke kant maar ooit...

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:51

Prairy schreef:
Blij dat ik toch geen paarden heb, ik zou serieus niet weten waar ik de tijd daarvoor nog zou moeten vinden.

Ik hou het wel bij fruit en noten gewassen, dat blijkt al veeleisend genoeg te zijn :')

Bij ons gaat het wel goed, beetje aan de erg drukke kant maar ooit...

Als ik serieus zou trainen met de paarden of adh werken, dan zou ik ook keuzes moeten maken.

Ik heb het een lange tijd echt als een soort rouw en trauma ervaren dat ik niet meer op Callas kon rijden. Dat is nu aan het slijten, maar het blijft jammer dat Prisca ook niet te berijden is. Ik zou graag een paar keer per week even opgestapt hebben. Gewoon voor het gevoel, de samenwerking, de vrijheid. Maar goed. Dat is ook voorbij.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Het rijden mis ik wel maar ook hier hoewel ik het mis blij dat ik geen paarden meer heb, het scheelt zoveel tijd zorg en geld

de laatste jaren kon rijden toch al niet meer op mijn oude heertje, ik reed toen bijeen gehandicapten manege met mijn eigen aangepaste zadel. Het tutten verzorgen, wandelen en zo vond ik al fijn genoeg

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:48

karuna schreef:
Het rijden mis ik wel maar ook hier hoewel ik het mis blij dat ik geen paarden meer heb, het scheelt zoveel tijd zorg en geld

de laatste jaren kon rijden toch al niet meer op mijn oude heertje, ik reed toen bijeen gehandicapten manege met mijn eigen aangepaste zadel. Het tutten verzorgen, wandelen en zo vond ik al fijn genoeg

Ja hè, dat vind ik ook. Vooral de zorg is best een kopzorg. Ik ben verder niet zo'n tuttel- en wandelmens met paarden. Knuffen vind ik fijn, maar alles eromheen doe ik alleen als er noodzaak is en wandelen doe ik met mijn honden. Dus voor mij is het paardrijden echt de kick. Dus nu dan af en toe bij maneges. Maar zou ik dat wekelijks doen dan heb ik met een jaar zowat alweer een ander paard kunnen kopen, dus het geld houdt me tegen eigenlijk omdat ik er hier twee heb staan ... Van die dingen.