Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coco4life schreef:Zijn er hier mensen die vandaag al mochten in danse macabre
billy3105 schreef:Coco4life schreef:Zijn er hier mensen die vandaag al mochten in danse macabre
Wij mochten gister! Zoals mijn broer en ik het benoemde, het is een belevenis. Ipv dat je naar het spookslot kijkt zit je er nu in. Milde ride, in sirocco draai je meer![]()
Gave attractie, fijn voor families met een stoer kind. Ik zou als 10 jarige nog alles bij elkaar gehuild hebben in de wachtrij![]()
.
billy3105 schreef:Coco4life schreef:Zijn er hier mensen die vandaag al mochten in danse macabre
Wij mochten gister! Zoals mijn broer en ik het benoemde, het is een belevenis. Ipv dat je naar het spookslot kijkt zit je er nu in. Milde ride, in sirocco draai je meer![]()
Gave attractie, fijn voor families met een stoer kind. Ik zou als 10 jarige nog alles bij elkaar gehuild hebben in de wachtrij![]()
.
Foaly schreef:Ja ik zie het ook net, de app zegt 140 minuten maar ik denk dan dat dat de limiet van de app is ofzo
Edit, deze foto![]()
[ Afbeelding ]
Moon_light94 schreef:Wij gaan half/eind november ook, wel doordeweeks. Hoop dat het meevalt want zou eigenlijk wel heel graag in Dans Macabre willen. Maar kan natuurlijk idd goed dat de rijen zo lang blijven voorlopig. Ach we gaan het zien
Ik ga met mijn moeder en die is echt al jaren niet meer geweest, dus voor haar is er sowieso genoeg nieuws