JoT schreef:L_iek schreef:Wij zijn nu in Noorwegen met de Disney cruise. Als je een Disney fan bent, echt een aanrader.
Gaaf! Dure aangelegenheid volgens mij, maar lijkt me wel leuk. Wat zijn de extra's van een Disney Cruise voor een volwassene?
Je kan het zo duur maken als je zelf wil, afhankelijk van bijvoorbeeld kamertype. Voor volwassenen zijn er adults only gedeeltes. Verder moet je echt van Disney houden anders is het wel to much. Helaas nu weer op het vliegveld om terug naar huis te gaan.
Veel plezier daar!
Heel benieuwd want beide parken zijn nieuw voor mij!
Hansa heeft dit allemaal niet, zelfs wachttijden zijn daar moeilijk te vinden (daarvoor moet je met de park wifi verbinden en de app hebben).
Die webslinger attractie vonden mijn zus en ik allebei helemaal geweldig, we waren bloedfanatiek
Het hoofdpark zag er weer mooi uit in de Halloween sfeer. En leuk dat Star Tours was aangepast! We kwamen er de laatste dag achter dat er meerdere scenario's waren
Hyperspace Mountain vond ik nogsteeds een k*trit, maakt niet uit wat ze daar voor thema tegenaan gooien, het blijft een hoofdpijn-achtbaan.
Dan gaan we wel de meest rustige periode uitzoeken, dan maar wat minder sfeer.