Zeker omdat het zo goedkoop was hebben we waarschijnlijk geen lange vlucht...xRaisin, ik hoop het!
Nu staat er wel nog wat regen bij, dus dat mag nog verdwijnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker omdat het zo goedkoop was hebben we waarschijnlijk geen lange vlucht...
Nu staat er wel nog wat regen bij, dus dat mag nog verdwijnen
Deetjeeuh schreef:Srprs.me heeft nu ook een weekendje weg! Het is wel erg duur alleen.
. Ga in april met moeders een weekendje weg en heb wel zitten twijfelen. Nu los gevoekt naar Marrakech 3 nachten voor 175 samen. Komen alleen de tickets bij maar die krijgen we gratis. Maar die kosten los naar die bestemming echt geen drol.
Gem schreef:En, weet je al wat?
Weerbericht is tussen 14 en 16 graden, bewolkt en een beetje regen. Dus het kan evengoed nog Ierland zijn 

gribaldi schreef:Dan kun je beter zelf een weekendje weg boeken, is nog goedkoper ook dan.
Jammer dat het zo duur wordt. Heb ergens nog wel kortingsbonnen liggen, geen idee of ze nog geldig zijn trouwens.
)
gribaldi schreef:Heb jij een punt ja![]()
Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg
, maar voor een weekendje durf ik dat wel aan. Niet voor onze jaarlijkse gezinsvakantie
. Jennifuur schreef:gribaldi schreef:Heb jij een punt ja![]()
Nouja, wat is dat nou voor een opmerking? Als mensen sprs.me leuk vinden en het geld er voor over hebben, maakt dat hen toch niet minder avonturistisch of creatief?
Leuk dat je een onbekende bestemming hebt, meestal kom je uit in Rome oid. Ik denk zelf kies en kijk rond er zijn echt low budget reizen. Oostblok landen zijn niet zo in trek maar zijn echt prachtig! Gem schreef:gribaldi schreef:Heb jij een punt ja![]()
Mee eens, maar ik heb een wederhelft die het liefst op save gaat en dus niet snel "een" Helsinki zal boeken. Dus ik heb hem maar in het diepe gegooid. En mezelf ook, zie onderschrift, maar voor een weekendje durf ik dat wel aan. Niet voor onze jaarlijkse gezinsvakantie
.