Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Dat is best een drukke tijd om aan te komen. Ik was de laatste keer heel dankbaar dat wij met het personeel meekonden want de rij was dramatisch en de keer daarvoor hadden we er bijna twee uur over gedaan.Jup, ik ben verwend dat ik alleen KLM vlieg indien mogelijk.
auk schreef:Wij vliegen ook over 42 dagen. Tijd gaat snel gelukkig! Zie alleen toch weer een beetje tegen het vliegen op, maar daar probeer ik maar niet teveel aan te denkenIemand nog tips voor Florida? Zijn er vorig jaar ook al geweest en willen dit jaar in ieder geval naar Daytona en Kennedy Space Center. Voor de rest nog niet echt plannen.
MontyRulezz schreef:Dus op JFK valt het wel mee met de douane?? Goed te horen!! Wij vliegen volgende week donderdag en komen rond 16.00 uur aan. Ik hoop dat we dan ook redelijk snel door de douane komen zodat we nog wat van de stad mee kunnen pikken.
Ik ben echt zooo benieuwd, het wordt mijn eerste keer New York!
Katja schreef:Dat ligt aan je ticket maar tenzij je een duur ticket hebt zul je moeten betalen voor een eerdere vlucht.
Op zich vind ik die latere vlucht niet zo'n punt, je komt relatief laat in Manhattan aan maar kunt dan gelijk slapen en zit de volgende dag in het ritme.
Probeer zo ver mogelijk voorin te zitten en als je van boord bent zo snel mogelijk richting immigration te lopen dat scheelt absoluut.