Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MontyRulezz schreef:IMJ schreef:Cam, ze zal haar man vertrouwen in wat hij doet. Het is ook lastig, wat als dit soort verhalen over jouw man de ronde doen? Geloof jij het direct? Zet je dat dan ook op een openbaar forum?
Ik wil het daarmee niet goed praten, helemaal niet. Denk alleen niet dat je er hier, op een openbaar forum uit gaat komen..
Volgens mij heb je het niet goed gelezen, ze zegt niet dat ze het niet gelooft, sterker nog, ze heeft haar man aangesproken over de 'incidenten' en die heeft haar huilend zijn excuses aangeboden. Hij heeft haar beloofd dat het nooit meer zal gebeuren.... Dát zegt ze.
Wat hun verder privé hebben zal mij een worst wezen.... dat interesseert niet, dat hoef ik ook niet terug te lezen op een openbaar forum, maar ze erkent dat er dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, alleen ja, haar man heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat het niet meer zal gebeuren.... en dan is het toch goed??!!.
Dáár gaat het hier over, dáár vallen de mensen over.
Vealosz schreef:Maaikemuis, ik vroeg het aan Francis. Jij kan makkelijk antwoorden, omdat jij er geweest bent en dat volgens jou heb meegemaakt. Maar iedereen kan het anders ervaren.
Verder ga ik met Ceriadwen mee.
Vealosz schreef:Maar Francis, kunnen wij achter dit scherm wat er allemaal wel klopt van het verhaal en wat niet? Dat kunnen wij niet, en zullen we eerst zelf moeten zien. DAN PAS kan je ervan uit gaan of je iemand wel of niet moet waarschuwen!
Ceriadwen schreef:Ik begrijp echt de gevoelens van de meiden.. maar ik denk niet adt we het oplossen door alleen maar te blijven schoppen. Ik vind het moeilijk omdat ik van mening ben dat Bedouin echt wel goede bedoelingen had en heeft. Niemand wil toch op zo'n manier in de kijker worden gezet, laten we even realistisch blijven hier. Worst nightmare come true zeg maar.
Ipv nu nog 150 posts te krijgen over hoe dom en onverantwoord etc etc Bedouin is, zou ik het eigenlijk ewl kunnen waarderen als we nu eens gaan bekijken hoe Bedouin dingen zou kunnen oplossen bedrijfsmatig zodat het wellicht beter gaat in de toekomst?
Het is nu bij een ieder wel duidelijk hoe iedereen er tegen aan kijkt, maar we kunnen toch niet blijven trappen.. als iemand eenmaal op de grond ligt moet er ook een hand uitgestoken worden om iemand weer overeind te helpen.
En nee ik zeg echt niet dat ik de meiden niet geloof, ik vind het een enorm probleem en kan me voorstellen dat iemand verschrikkelijk geschrokken is.. maar alsjeblieft laten we nu proberen vooruit te gaan kijken.
Ik heb bokt mooie dingen zien doen ( een meisje bedolven onder honderden kaarten met een harttransplantatie vorig jaar) ik zie soms steun voorbij komen in topics waar ik echt een traan om kan laten. Dit moet toch ook wel op te lossen zijn?
Vealosz schreef:en zullen we eerst zelf moeten zien. DAN PAS kan je ervan uit gaan of je iemand wel of niet moet waarschuwen!
quera schreef:Ik vind het heel erg voor de meiden. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.
Ik hoop dat er een aantal bokkers b kunnen helpen om het bedrijf beter te maken. Dus met een plan van aanpak enz. En misschien willen er een aantal bokkers volgend jaar een tocht maken en die bespreken met b zodat daar weer lering uit gehaald kan worden. En daar een verslag van kunnen plaatsen op bokt. Die dan hopelijk positief is.
Vealosz schreef:Maar Francis, kunnen wij achter dit scherm wat er allemaal wel klopt van het verhaal en wat niet? Dat kunnen wij niet, en zullen we eerst zelf moeten zien. DAN PAS kan je ervan uit gaan of je iemand wel of niet moet waarschuwen!
cam schreef:Maura ik snap je wel maar waarom houdt B zich dan niet aan de aanbeveling die ze zelf doet op haar site en laat ze Lala alleen met haar man in de avond op pad gaan ?
Francis schreef:maura schreef:.
Wie een reis door de woestijn wil maken doet er goed aan een reisaanbieder te kiezen die is aangesloten bij een organisatie en wie klachten heeft over een aanbieder doet er goed aan contact op te nemen met de betreffende organisatie en/of juridische stappen te ondernemen. Wie op basis van goed vertrouwen op een reis door de woestijn gaat en daar een afschuwelijke ervaring aan overhoudt kan een eigen website openen, kan zijn verhaal neerleggen bij de kanalen via welke de betreffende aanbieder adverteert en/of een jurist inschakelen, maar een dergelijk verhaal hoort zoals gezegd naar mijn idee niet thuis op een openbaar internetforum.
Dit is precies wat de dames doen!
Bokt een van de plekken waar de reis - zeer fanatiek zelfs - aangeboden wordt, dus vind ik dat er ook waarschuwingen geplaatst mogen worden over dit bedrijf.
quera schreef:Ik vind het heel erg voor de meiden. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.
Ik hoop dat er een aantal bokkers b kunnen helpen om het bedrijf beter te maken. Dus met een plan van aanpak enz. En misschien willen er een aantal bokkers volgend jaar een tocht maken en die bespreken met b zodat daar weer lering uit gehaald kan worden. En daar een verslag van kunnen plaatsen op bokt. Die dan hopelijk positief is.
quera schreef:lieveli schreef:Ik vind het ook wel een beetje naïef om te denken dat je met een span meiden die kant op kunt gaan om de dingen beter te maken. Ik weet ook niet of je dat moet willen. Buiten het feit om dat ik denk dat A echt niet zit te wachten op nog meer blanke vrouwen die hem willen corrigeren vind ik B ook niet echt overkomen als iemand die geschikt is voor de toeristische sector.
Ceriadwen, ik duim voor je, heel veel sterkte.
Ho als ik daar heen zou gaan.. Dan ga ik hem niet corrigeren. Ben z'n moeder of vrouw niet. Tenzij die z'n handjes niet thuis zou houden natuurlijk
Vealosz schreef:B niks aan de problemen doet? Ze doet haar best om haar kant van het verhaal te vertellen, waar geen enkele begrip voor getoond word. Ze probeert met alle tips die haar gegeven word wat te doen. Dat de tips nou minimaal zijn, is onze fout.
slimmerik schreef:Er heen gaan zolang A in het bedrijf zit, heeft totaal geen zin en zou ik zeker afraden. De problemen zitten hem niet in bedrijfsvoering maar in de bedrijfsvoerder. Zolang hij daar rondwaart, kun je geen enkele meid daarna toe laten gaan.
maura schreef:Zo zie je weer hoe snel je een verschil van interpretatie hebt. Ik vind namelijk helemaal niet dat de dames hun verhaal neerleggen bij Bokt. Ze leggen het neer op Bokt, in het openbaar. Wat ik bedoelde is dat je in dergelijke gevallen contact kunt opnemen met het beheer dat ervoor kan kiezen de advertenties van de betreffende aanbieder te verwijderen. Bij dat beheer kun je je verhaal neerleggen en dat beheer kan op basis van jouw verhaal besluiten om advertenties van de aanbieder weg te halen en eventueel later weer toe te staan als de aanbieder kan aantonen dat wel alles in orde is.