Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:In Kansas waar ik zat maakte ook niemand gebruik van het OV. Alleen de "ongure" types werd mij verteld. Ik wou graag van Wichita naar uhm, hoe heet die stad ook al weer........... in New Mexico iig gaan, dus van Kansas naar New Mexico met de bus. In principe goed te doen en niet duur, maar het werd mij sterk afgeraden om als jonge meid zijnde de bus te gebruiken alleen
Edit: Santa Fe was het volgens mij
Ik zou dus iig nooit stage lopen in Kansas ofzo als je niet intern kan wonen. Want anders is et gewoon niet te doen
Sundral schreef:@ Maca daar heb je gelijk in. En misschien spreekt het ene bedrijf mij inderdaad meer aan als het andere.. Dat is gewoon even afwachten wat ze voor me vinden.
@ katja mijn stage periode is van 28 januari tot 28 juni
Douraque schreef:Ik ben al ongeveer 10x in Amerika geweest, maar NY trekt mij absoluut niet. Ik kom altijd in Florida, vooral Miami en daar is echt genoeg te zien en te beleven (mits je een auto hebt). LA, SF en LV is ook heel leuk maar mijn hart ligt in Florida. Ik zou wel nog eens naar Memphis willen, als Elvis fan wil je toch een keer Graceland gezien hebben