Ik vertrek de nacht van zaterdag op zondag! Heb er echt superveel zin in!
Bambino
Geplaatst: 10-10-12 21:00
Zo nou in een woord het was weer geweldig Voel me alleen echt poedersuiker nu , maar daar is niks aan te doen, ben ook nog 3 dagen langer gebleven dan gepland dus ik mag niet klagen haha! eind november ga ik weer terug naar hem
Ja zeker leuk 7weekjes maximaal, zat er nog aan te denken miss eerder te gaan voor paar dagen als verassing even heen en weer vliegen voor 2/3 dagen haha
Hé Ssenna welkom terug. Ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's!
Leuk dat het nu echt vast staat Captain, hoe lang ga je? Nog minder dan een maand en dan is het zover!
Voor mij voorlopig ook even geen Egypte, ga naar Bonaire in januari... Wilde eerst samen met familie in januari een weekje naar favo hotel in Sharm maar helaas gaat dat 'm niet worden...
Ik zou in november een paar dagen kunnen als ik 1 dienst omruil. Dan zou ik van donderdag 8 tot dinsdag 13 november heen kunnen. Met transavia, leuke prijs en goede tijden! ...
Nee niet via Thomas Cook, wilde op 5 november gaan en daar was al geen plaats meer en anders was het maar de vraag of er uberhaupt plek was dus maar via transavia geboekt.. Die had inderdaad leuke prijsjes. De zonbon bewaar ik voor januari/februari.
Hallo dames, ik kom ook even binnenvallen. Ik heb vanmiddag een weekje Egypte geboekt rondom kerst! Zin in! Ik heb vluchtig het topic doorgelezen. Ik begrijp dat inentingen niet verplicht zijn maar wel aan te raden? En de temp in december is rond de 20-25 graden? Ik hoop stiekem dat het overdag nog iets warmer is!!!
December heb ik geen ervaring mee, maar mijn ervaring is wel dat de temperaturen op internet niet kloppen. Volgens mij is dat de gemiddelde dagtemperatuur en is het dus overdag een stuk warmer.
afgelopen december was het zeer fris voor egypte.. ik zat in sharm.. en de gasten kwamen liever niet naar de shows kijken, vanwege de kou. of ze hadden de dekens van de kamer mee. Hoop voor je dat het dit jaar beter is. Het was niet gewoonlijk dat het zo koud was maargoed.. je weet nooit.