Macavity, ben hier nog nooit met de trein geweest, maar je zou anders ook de bus kunnen nemen. Hartstikke goedkoop en van NYC kan je alle kanten op. De bussen zijn tegenwoordig best comfortabel en van alle gemakken voorzien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Ben zelf niet zo'n Boston fan, maar volgens mij ligt dat aan mij.Zou zelf voor DC kiezen, maar ik ben natuurlijk erg partijdig.
Macavity, ben hier nog nooit met de trein geweest, maar je zou anders ook de bus kunnen nemen. Hartstikke goedkoop en van NYC kan je alle kanten op. De bussen zijn tegenwoordig best comfortabel en van alle gemakken voorzien.
Michael1104 schreef:ja dan zou ik graag twee weken daar rondtrekken, volgend jaar eerst naar Canada denk ik.
eerste foto's heb ik hier staan: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 953&type=3
lifaya schreef:Denk idd dat die ook afvalt
Ik heb niet veel eisen. Wil alleen wel buitenrijden (trailrides) en liefst een eigen slaapkamer en badkamer, nou begreep ik dat dat in Amerika normaal is, dus javerder wel tegen kost en inwoning, niet dat ik dan ook nog moet gaan betalen
![]()
Ik heb nog wel contact met 1 iemand via bokt, hoop dat het iets word