Edit: mn foon was al aan t verzenden terwijl ik nog niet klaar was
Decemberdrukte en werk...drukdrukdruk
Wat weekenden betreft kan ik ook alleen nog maar op 10 december overdag en ben dus niet de enige hihi :p
Dat is wel een slim plan Feline dan houden we gewoon een-wij-zijn-heel-erg-verslaafd-en-aan-het-afkicken-van-de-sneeuw-bokkers-after-party
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 28-11-11 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
muppetmayo
Geplaatst: 28-11-11 19:00
Rond etenstijd is t vaak wel rustig, maar is een rottijd om af te spreken...
Gaat er wel veel in frankrijk vallen? Dan zou ik vriendjelief nog een paar dagen mee kunnen nemen naar frankrijk... Hoewel ik eigenlijk naar oostenrijk wil, hmpf....
December gaat mij ook niet meer lukken Vind Maart/April wel goede tijd, aangezien ik dan nog helemaal vol zit met Snowboard feelings en het liefst nog een maand bij boek
leuk de plannen om te meeten, als het uitkomt dan haak ik zeker aan als het mag zeker als het eind van seizoen is en ik ben nog steeds niet geweest, dan vind ik denk zelfs zoetemeer leuk
had ook op de planning staan om al over 14 dagjes of 19 dagjes te gaan, helaas gaat hem dat niet meer worden.... hopelijk weet ik volgende week of er een lang (kort) weekend kerst of nieuwjaar inzit. dan ben ik begonnen op me nieuwe werk.
Wintersport nr. 2 is gisteren geboekt! Met een mannetje of 30 á 40 naar Finkenberg, bij de hintertuxer gletscher Wel decadent, want er zitten maar 3 dagen tussen mijn twee vakanties...
Haha Dat ziet er niet heel verkeerd uit hopelijk komt er een dikke laag bij! (Die 2e of 3e week in mn bericht hiervoor, daar moest nog januari achter zie ik )
Me net lekker uitgeleefd in snow. Nieuwe bindingen uitproberen, zo dat was wel ff wennen! Maar beviel verder goed heb alleen het idee dat ik minder door mn knieën kan, dan moet de achterkant wat naar voren gekanteld worden toch? Verder gewoon n beetje jibben, was leuk wel druk met mensen en lesjes...
Sta je niet anders qua hoeken? Die jongens hier staan tegenwoordig allemaal ducky. Als dat 10 geleden al hip was, had ik misschien niet gestopt, want daarvan slaan mijn knien niet op slot
DieL_Zor
Geplaatst: 30-11-11 00:58
Nope, stance is hetzelfde (ook ducky )
Heb je nog weleens geboard de laatste tijd? Als het in duck wel goed gaat, why not? Zonde Wel vervelend dat ze telkens op slot schieten