Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is waarschijnlijk ook het enige dat ik niet mis.. 

. Zijn allemaal wel geen egyptische dingen, maar ze zijn wel altijd heerlijk!

Daarbij zitten er ook veel croissant achtige broodjes tussen, en die lust ik helemaal niet.
Cake is vaak droog en tsja dan blijft er niet bijster veel over. 
Zit wel altijd erg snel vol, past helaas niet altijd zo'n lekker toetje meer bij.
. Zo erg als je terug komt met regen....
ik heb een rondreis gemaakt met een groep! en dus ook overnacht in de woestijn en er werd gekookt door locals
Vond het eten niet heel speciaal, maar op zich goed te doen!
Ook naar het eten haha! Qua brood/pasta/salade ben ik een makkelijke eter, dus als ik het zo lees moet het in de hotels wel goed komen. Enyaa schreef:Maar jullie zullen Egypte eigenlijk nooit zien zoals ik het zie!
als wij daar op vakantie gaan, gaan wij naar het flatje van mijn oma,
Daar is het zo klein dat je kan douchen op de Wc!
ik eet dus echt "traditioneel" Eten
(het is in Shupra. een wijk even groot als Helmond en eindhoven bij elkaar in Cairo)
. Ben ook op plaatsen geweest waar toeristen waarschijnlijk met een boog omheen lopen
. Maar eigenlijk waren die plekjes vaak het gezelligst!! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik de eerste keer dat ik met hem weg ging met mijn telefoon in de hand in een taxi heb gezeten, zo van als er ook maar iets gebeurd kan ik me moeder bellen. Niet dat dat veel had uitgemaakt... Zie maar eens de goede Mohmmed Ali te vinden in Egypte
.