Ik krijg al helemaal zin in mijn reis in augustus 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Ik krijg al helemaal zin in mijn reis in augustus 

Askim schreef:Emmaa_ schreef:Nou, ik heb net m'n ESTA aangevraagd en gister alles geboekt... Ik ga deze zomer lekker twee weken doorbrengen in Miami en Key West
Lekker!
Ga je ook nog richting Orlando?
 Dus we huren in Miami een auto en gaan vanuit daar op ons dooie gemak afdalen.                                                         Askim schreef:Qua planning hebben we twee dagen Las Vegas.
1 dag grand canyon
1 dag zion
1 dag bryce
Denk iets te weinig tijd maar we kunnen nog schuiven.
Waar hebben we langer de tijd voor nodig?

Florida lijkt me ook mooi om een keer te zien. 

Onderweg nog wel op een Amish farm gestopt en gekeken in het dagelijks leven, was wel bijzonder. Begin van de middag aangekomen in Washington en wat is dat een mooie stad 
 Mooi aangelegd, groen, ruim... vanavond bij het Capitol geweest en morgen de rest rondom de Mall. Zaterdagavond weer naar huis 
                                                         Emmaa_ schreef:Nope. Ik ga met m'n vader en het is voor ons allebei heel bewust een bijkomen/lekker zonnen vakantie, maar wel met als belangrijke sidenote dat we allebei de Keys heel graag wouden zienDus we huren in Miami een auto en gaan vanuit daar op ons dooie gemak afdalen.

Fitzroy schreef:Heerlijk, Emmaa. Hebben jullie al hotels e.d. vastgelegd ?
Askim, bedoel je dat je iedere avond weer terugrijdt naar LV Of begrijp ik je verkeerd? Want dat zijn hele stukken. Je zou ook kunnen overwegen om naar Grand Canyon North Rim te gaan, dan kun je er 1 route van maken en dan bv. overnachten in Kanab.

Was erg leuk en een hele toffe manier om de stad te verkennen! Dachten dat het allemaal wel prima te lopen was, maar het waren toch best hele afstanden om te lopen 
 De fiets was echt ideaal! Kostte $18 voor 24 uur en die fiets kon je op heel veel plekken even in het rek klikken en wat bekijken om later weer verder te gaan. Al waren de fietsen wel heel gewild dus hebben we ze ook vaak bij ons gehouden voor de zekerheid 
 Was van Capitol Share dacht ik, van die rode fietsen. Vind het wel echt een aanrader! 

De tips van Fitzroy zijn ook heel mooi ingepast!