Tinka schreef:Ach het is een oud huis, dan mogen er imperfecties zijn toch. Hier zijn de muren ook niet overal strak, en de deuren ook niet.
Ja, Odette, daar heb je inderdaad een punt. Ik moet het meer van die kant bekijken. Dank je voor het verhelderende inzicht! Soms zie je dat gewoon zelf niet meer omdat je zo lang met iets bezig bent.
balance schreef:Ach, ik moest vooral gewoon omdat het mijzelf ook zo zou gebeuren. Ongelofelijk lange lappen ook. En al met al is het er toch een stuk van opgeknapt. Jullie hebben je vrije zondag ruimschoots verdiend.
O ja, dat snap ik helemaal, mij overkomen ook altijd zulke dingen. (off topic: laatst bijv schreef ik nog op bokt dat iets mij ook precies zo had kunnen overkomen, namelijk in een nieuwsbericht had iemand getikt Ada Even, als kind van Ankie v G. Maar ze heet Ava Eden, hahahahhaha zoiets overkomt mij ook met regelmaat.)
En ja het is enorm opgeknapt, mega veel zelfs, heb ook jij helemaal gelijk in, Balance, ik blijf teveel hangen in het gedoe wat we ermee gehad hebben. Geef me maar een schup onder de kont, heel goed, het is klaar ik moet niet blijven hangen in het verleden!
senna21 schreef:Jammer dat de zolderverdieping zo'n grote uitdaging is geworden, maar jullie slaan je er dapper doorheen.
Een heerlijke plek bij het zwembad 'terug veroverd op de wespen'. Hopelijk genieten jullie er vandaag dubbel van.
En ik denk dat we nog wel meer uitdagingen ervan gaan krijgen, idd Senna, maar wat ik hierboven schreef, met volle moed vooruit!
Het zwembad is heel klein hoor, maar het is zo'n fijn plekje!
Vandaag hebben we een uitje gemaakt en o boy, kwamen we weer een troc tegen (Trocante is dat en dat is een brocante (2e handswinkel) waar je troct, troc is ruilen officieel, maar dan wel tegen geld, hahaha)
Ja, en ik kastengeil kon het niet laten. We willen ooit een vitrinekast voor alle trouvailles (vondsten) die we hier gedaan hebben. Je voelt het al aankomen, volgende week kunnen we dit antieke
schatje ophalen.