hij kan met een maand beginnen met de keuken en de schuur. Het wordt wel een heen en weertje voor me dan omdat ik precies in die periode een dag uit heb staan. Maar wat mij betreft gaat hij dan in die paar dagen rustig door.
Mijn papa gaat dan wel mee als hij zit fit genoeg voelt. Alleen horren afmaken meer mag en kan hij niet doen.
De keuken in elkaar zetten heeft geen zin als ze meteen daarna beginnen met inslijpen van leidingen. Dan houd ik het keukenblok nog even liever in de doos tot na de muren weer egaliseren na de stroom aanleg.
Er is begrijp ik wat aan medicatie gewijzigd waardoor zijn nieren hopelijk zich weer wat fijner gaan voelen.

Het is een hoofd kerk met kleinere zijkerkjes. Haar geboorte dorp en huis zijn bezoekbaar. Klein stukje verderop. Dat komt nog een keer.
maar de wegen zijn mooi en rustig dus geen straf om ietsje om te rijden) en heb al een rondje gewandeld en wat bij de voedsel/drank automaat wat gekocht. Verse aardbeien en roze druivensap dit keer. Voor de pizza liefhebbers is er ook verse pizza in meerdere smaken en grooooot. Ook een stokbrood automaat met lekker versgebakken stokbrood. En sla en tomaten, eitjes, asperges en honing, jammen, kaas en kleine andere maaltijden.
En drie keer zo duur ongeveer. 

ze smaken en zien er uit net als de eitjes van mijn eigen kipjes destijds. 
dat schuif ik heel hard voor me uit. En iets met kop in het zand en zo
Het is ook een verstandsbeslissing en niet iets dat ik graag zou willen, zonder hond overblijven.
Alleen ik moet gewoon rekening houden met mijn inkomens terugval uiteindelijk. Dan kan ik me eigenlijk geen enkele extra uitgave veroorloven zodat ik buffer overhoud tot mijn aow/pensioen. En helaas het hebben van een hond of welk huisdier ook zijn uitgaves die best hoog kunnen oplopen en kan ik me domweg niet veroorloven dan. En een hond heb je nu eenmaal voor langere tijd.
kouder als 15 graden vinden ze echt niet fijn
ik heb gelukkig mijn woefje nog en wie weet hobbelt ze nog een hele tijd rond.