Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestria schreef:Er zitten toch gewoon labels van de luchtvaartmaatschappij aan die koffers. Zo kunnen ze toch makkelijk herleiden van wie welke koffer is? Dat is nu net het nut van die labels. Dat ze weten wat de bestemming en wie de eigenaar is. Hoe denk je anders dat ze koffers van niet op dus verschenen passagiers uit het ruim halen?
AnneliesHem schreef:Jillz1 schreef:Heeft er iemand ervaring met de check-in op P3 lang parkeren?
Dus auto parkeren en meteen jezelf en bagage inchecken en dan door naar security?
Is dat echt sneller dan in de vertrekhal?
Balie is open van 6.00 tot 12.00 dus je hoeft niet te wachten opdat de incheck voor je vluchtnummer opengaat?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wij vliegen komende zaterdag en kunnen ook inchecken bij Transavia bij P3. Iemand ervaring mee?
_Lorette_ schreef:Een bepaalde vlucht gaat elke dag om 17.20 uur. Deze staat tot nu toe vrijwel altijd op geannuleerd. De dag dat hij nog 'op schema' stond, werd een gate wijziging, 50 minuten vertraging en uiteindelijk werd de vlucht geannuleerd.
In de komende dagen/weken kan ik zien dat de vlucht op enkele dagen is geannuleerd, ruim van tevoren dus. Maar hoe groot is nu de kans dat hij daadwerkelijk gaat op de dagen die nu nog 'op schema' staan? Hoe spannend zouden jullie dit vinden?
Ro0sje schreef:Zowel de adres tag als de band die ik om mijn koffer had zijn verdwenen in het luchtruim. Gelukkig zat er om mijn onopvallende zwarte koffer ook nog een fel blauw slot én een lelijk maar opvallend lintje aan het handvat. Anders had ik hem niet herkend en was ik hem misschien ook kwijt geraakt.
Ik denk echt dat het belangrijk is dat je koffer opvalt en dat er verschillende stickers/labels aan hangen zodat hij opvalt.
Paardenfan25 schreef:Wij nemen alleen handbagage mee en ik hang er nog een eigen adres label aan. Ga er van uit dat koffer uiteindelijk toch in ruim belandt omdat iedereen handbagage meeneemt. En ik neem wat oudere kleding mee die kwijt mag raken. Badlakens kopen we in Griekenland. Travel Light zeg maar. Wel ff wennen. Tis dat we niet meer kunnen annuleren. Volgende keer maar weer met auto op pad. Vind het niet zo'n fijne start van vakantie eigenlijk dat gedoe op de luchthaven
fabske schreef:Wij vliegen pas in augustus hopelijk is alles dan weer iets meer op orde als nu.
We hebben een ingebouwd koffernaam label waarop naam en telefoonnummer kan komen te staan die kan er gelukkig dus niet van kwijt raken.
En een felle turquoise blauwe koffer.
We testen momenteel een Apple airtag en gaan die er ook in doen hebben we in iedergeval een beter idee waar we moeten gaan zoeken. Hahaha.
Hoeft er alleen maar iemand langs te komen met een iPhone. En we krijgen een ping binnen van de airtag.
Best handig of het ook op een vliegveld werkt is afwachten. Ik heb hem nu in mijn auto liggen om te testen haha tot op heden kregen we overal melding.
_Lorette_ schreef:Een bepaalde vlucht gaat elke dag om 17.20 uur. Deze staat tot nu toe vrijwel altijd op geannuleerd. De dag dat hij nog 'op schema' stond, werd een gate wijziging, 50 minuten vertraging en uiteindelijk werd de vlucht geannuleerd.
In de komende dagen/weken kan ik zien dat de vlucht op enkele dagen is geannuleerd, ruim van tevoren dus. Maar hoe groot is nu de kans dat hij daadwerkelijk gaat op de dagen die nu nog 'op schema' staan? Hoe spannend zouden jullie dit vinden?
_Lorette_ schreef:Het gaat om deze vlucht: https://www.schiphol.nl/nl/vertrek/TP675
Ik houd het nu al een aantal dagen in de gaten. Deze vlucht en de latere vlucht worden steeds geannuleerd. Vluchten van TAP naar Lissabon eerder op de dag gaan grotendeels wel. Wij hebben natuurlijk tickets voor TP675. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat onze citytrip niets gaat worden.
_Lorette_ schreef:Het gaat om deze vlucht: https://www.schiphol.nl/nl/vertrek/TP675
Ik houd het nu al een aantal dagen in de gaten. Deze vlucht en de latere vlucht worden steeds geannuleerd. Vluchten van TAP naar Lissabon eerder op de dag gaan grotendeels wel. Wij hebben natuurlijk tickets voor TP675. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat onze citytrip niets gaat worden.