Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMG_0485_logo by Irene Lantman, on Flickr
IMG_0492_logo by Irene Lantman, on Flickr
IMG_0001_logo by Irene Lantman, on Flickr
) iig de golden circle.

_KiMbErLeY_ schreef:@niniana: wij hadden ook veeeeeeel sneeuw op 1 dag in IJsland. Als je gewoon rustig rijdt en anticipeert op wat er gebeurd voor je is het niet zo bijzonder... ik was wel KAPOT na zo'n hele dag reizen.wij gingen toen naar de geysir, waterval en thingeviller park (weet de namen niet zo goed meer) iig de golden circle.
Ik vond het wel lastig rijden in een nieuw land waar je de weg niet kent... wij gingen vanuit het vliegveld gelijk naar de blue lagoon en dat vond ik echt VRESELIJKE wegen! Zo klein en het was donker, veel regen, wind... "snelwegen" waren prima te doen, maar het weer kan zomaar omslaan, wees je daar bewust van
Dus ik zou wel iemand meenemen die je kan aflossen of al wat meer ervaring heeft
Ik was samen met een vriendin die vanwege haar leeftijd niet mocht rijden... ik zie dat jij 23 bent, volgens mij was ze toen 21, dat is het checken wel waard!
Echter rijdt zij niet veel omdat ze in de Randstad woont en studeert, dus dan is een eigen auto te duur en overbodig. Maar goed, ik denk als je geen gekke capriolen uithaalt en geen onnodige risico's neemt, dan moet het te doen zijn.
Hopelijk hopen op een goede sneeuwval hier en dan meteen de weg op.
Het werd al donker dus gauw door naar Reykjavik waar mijn vriendin woont en studeert!

Achteraf hadden we het nooit moeten doen (en had het pad naar mijn mening afgesloten moeten zijn omdat het echt levensgevaarlijk was), maar het was het wel waard!

wat een bussen!