Hahaha ben bang van niet Ik had vanacht een toffe droom dat toen mijn vakantie hier over was, ik terug in NL was en een week later naar Amerika terug ging om te reizen, maar dat mijn internet wel heel traag was voor een ESTA aanvragen
vandaag is het mijn jurkjes dag heb een jurk aan haha. Het is 40 graden, echt, je kan een ei op een auto bakken
Ik ben even een beetje een schema aan het maken, gezien de rodeo in Pretty Prairie een aantal dagen is en het op de weg naar Wichita is, is het handig dat ik na de rodeo naar Colorado vertrek. Dat we bijv de 19e naar de rodeo gaan en dat ik dan de 20e naar Colorado ga. Dat zal dan ook, helaas, mijn definitieve afscheid zijn van Diana en de paarden en kittens. Ik keer de 25e dan terug in Wichita, liefst midden op de dag zodat ik alles nog een keer kan nagaan, inpakken etc (verblijf bij mensen in Wichita dan) en dan de volgende ochtend vroeg naar het vliegveld... om 06:22 vertrekt mijn vliegtuig vanuit Wichita... Goh wat gaat de tijd snel...
NatassJa
Geplaatst: 23-06-12 21:02
Gaat snel hé! Bij mij ging de tijd ook zo verschrikkelijk snel. Het afscheid was ook heel moeilijk. Alles en iedereen begon te huilen Maar je bent ook wel weer blij als je thuis bent hoor.. Een paar dagen, dan krijg je weer heimwee
Gister was het bloedjeheet, dus mijn jurkje aangedaan, wat zeldzaam is (vandaag is het ook bloedheet, weer in de 35-40 graden) geeft wel een grappig effect We waren naar de pasture gegaan met fokmerries en de dekhengst Playboy. Erg fijne hengst is het Hij kwam ook echt op me af om op de foto te gaan haha, wou in de eerste instantie met een ander paard op de foto maar die liep weg en toen kwam Playboy
nou, de foto Kun je zien hoe klein ik ben deze quarter is rond de 1.60 Misschien nét iets kleine. Wel grappig, in NL zie je vaak quarters van rond de 1.40 a 1.50, hier zijn ze toch vaak wat groter, althans, de showpaarden, werkpaarden zijn vaak wel weer wat kleiner heb ik het idee
Leuke foto Renee Heb vanochtend ook met mama gekeken voor tickets Zij gaat me vanavond of morgen even helpen met het visuuum Heb haar creditcard natuurlijk nodig