USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:05

MacavityL schreef:
Volgende vraag: hoe zit het met treinreizen in de US? Ik weet dat ze duur zijn, en de website van Amtrak bevestigt dat alleen maar, maar zijn er ook andere providers/websites waar je leuke deals kunt vinden?

Ik kan het hier wel even vragen, welke routes wil je op reizen?

Voor het eerst via Hotwire geboekt en dat is redelijk goed gegaan: 2 nachten voor 100 dollar in het Hilton in Las Vegas, dus echt een koopje! Ook in SF redelijk goedkoop terecht gekomen. Nu nog de canyon tour gaan boeken.

Is er iemand op de Sky Walk van de Grand Canyon geweest? Is dat de moeite waard? Ik ben nog steeds op zoek naar de kosten daarvan, maar de website werkt niet mee.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:06

:= voor mij was het ook wel te doen, maar vond 6 ( lange ) dagen hard werken tegen enkel kost/inwoning té gek.
Maar ook dat zal per persoon verschillen. :o

Rennie89

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:13

Ik zoek natuurlijk wel een ranch waar ik het werk ook met plezier kan doen :j wil graag buitenritten begeleiden, dan vind ik het niet erg om 6 dagen te werken

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:16

lifaya neem anders even contract op met gowlan, die zit op dit moment in orlando om te werken op dressuurstal. zij heeft misschien nog tips

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:17

Ik zal even kijken :P Ik ga me nu ook inschrijven op Yard and groom, wie weet vind ik daar wel de droomstal en word ik nog betaald ook :')

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:19

faxa schreef:
Mag ik mij ook melden? Ik ga, zoals het er nu uitziet, vanaf september 10 maanden stage lopen in Florida! :D
Heeft iemand nog tips over dingen die ik van te voeren moet regelen?
Leuk! Op tijd beginnen met je Visa is de beste tip die ik je kan geven :D

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:28

LuvdaTossa schreef:
MacavityL schreef:
Volgende vraag: hoe zit het met treinreizen in de US? Ik weet dat ze duur zijn, en de website van Amtrak bevestigt dat alleen maar, maar zijn er ook andere providers/websites waar je leuke deals kunt vinden?

Voor het eerst via Hotwire geboekt en dat is redelijk goed gegaan: 2 nachten voor 100 dollar in het Hilton in Las Vegas, dus echt een koopje! Ook in SF redelijk goedkoop terecht gekomen. Nu nog de canyon tour gaan boeken.
Ben voornamelijk aan het kijken naar routes vanuit New York, bestemming nog niet eens zo belangrijk (ik laat me verrassen :D).

Goede deals via Hotwire, ga ik ook maar eens naar kijken!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:54

MacavityL schreef:

Ik denk dat het afhangt van welke route je wilt volgen, maar over het algemeen geldt in Amerika dat vliegen goedkoper is dan andere vormen van transport, zeker over grote afstanden.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:20

Guinevere schreef:
Leuke foto's sloffiee! Wat is Dylan's Candy Bar voor iets? Een grote snoepwinkel ofzo?

Fitzroy, ik stuur je even een PBtje.

ja klopt ! is een snoepwinkel van 3 verdiepingen :9 :9 *\o/*

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:24

De dochter van Ralph Lauren of Tommy Hilfiger is daar geloof ik de eigenaresse van. Bij ons waren ze toen nog druk aan het verbouwen en vond ik het eigenlijk heel erg tegenvallen O:)

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:04

LuvdaTossa schreef:
MacavityL schreef:

Is er iemand op de Sky Walk van de Grand Canyon geweest? Is dat de moeite waard? Ik ben nog steeds op zoek naar de kosten daarvan, maar de website werkt niet mee.

De Skywalk schijnt echt een 'tourist trap' te zijn (zie het forum van AllesAmerika.com), dus ik zou daar heel snel van afzien! Vanaf de South Rim is veel beter, daar vandaan kan je ook nog afdalen de canyon in. Als je het echt goed wil doen, dan zou ik een helikoptervlucht gaan doen, dat schijnt echt de moeite waard te zijn. Maar is natuurlijk ook duur.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:58

Helicopter hebben we ook over nagedacht en dat gaan we denk ik doen!

De skywalk kost dertig dollar, maar er komt nog van alles over heen zodat de totale kosten bijna honderd dollar zijn, dan gooi ik er liever nog wat bij voor een vlucht.

We komen van bryce en hebben drie nachten voor de grand canyon, welke kant is dan aan te raden? Daarna rijden we naar san diego.

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:21

ik ben alleen aan de South rim geweest, en daar ga ik dit jaar weer heen. Dit is de meest touristische kant, maar ook de best bereikbare. Je kan ook naar de North Rim (die ligt wat gunstiger tov Bryce), daar twijfel ik zelf ook nog over, ben er nog nooit geweest. Daar schijnt de natuur wat 'ruwer' te zijn. Maar voor wandelingen in de canyon is de south rim dacht ik het beste omdat de rivier aan die kant het meest dichtbij is. Kortom, ik zou zeggen South Rim, voor de eerste keer.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:35

Nee, niet de eerste keer, iig niet voor mij. Ik weet gewoon niet meer wat we de vorige keer gezien hebben, denk wel de south rim. Het was er toen vrij touristisch, maar was ook midden in de zomer. North heb ik ook bekeken, alleen dan moet je heen en weer over de zelfde weg. Vanuit bryce is dat wel een leuke route.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 09:29

Wij gaan dit jaar naar de North Rim, maar omdat er maar één lodge is, is het erg lastig om daar een kamer of cabin te krijgen. Ik ben al maanden aan het kijken voor de juiste nacht maar die komt steeds maar niet vrij. Verder moet je dan idd steeds dezelfde route heen en weer rijden en kun je in Jacob Lake of Kanab overnachten.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 14:42

Ik ben weg van de stal, maar nu werkelijk vakantie aan het vieren in Florida!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 15:25

Hee patries! Hoezo dat dan? Mag ook via FB als je dat liever zo doet!

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:33

Hee! Ik heb nog even een vraagje over Priceline, ik weet niet of jullie dat weten maar het AA-topic daarover zit op slot: ik ben nog (net) geen 21, maar ik wil wel graag op mijn creditcard boeken. Maar degene die incheckt moet 21+ zijn. Kan ik gewoon als primary inchecker mijn vriend (wel 21+) opgeven en dan mijn creditcard gegevens daarbij?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:14

Geen idee, maar het topic is nog wel open hoor. Ondertussen al deel 3. ;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 18:04

Suuszels schreef:
Hee patries! Hoezo dat dan? Mag ook via FB als je dat liever zo doet!

Zie blog ! :)

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 20:55

sorry te lang niet meer geweest hier,

alweer een week terug uit NY, super leuke dagen gehad.

Ga zeker nog wel een keer terug maar dan wel in combinatie met Boston enzo. Het was niet eens zo druk toen ik er was maar Times Square enzo vind ik echt te toeristisch. Gelukkig nog met een kennis die daar woont op een heleboel plekken geweest waar geen toeristen komen.
Wij verbleven op 35west in een hilton Garden inn, 300 meter van macys af maar net om de hoek zodat we er geen last van hadden.
Nog naar een ijshockey wedstrijd geweest en dat was echt gaaf.

Hotel aanrader in LA heb ik Baymont Inn and Suites bij LAX. Prima ligging en goed betaalbaar (vind ik)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 22:10

Foto's foto's foto's :D Ik moet nog veel te lang wachten :(

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 16:14

Michael1104 schreef:
sorry te lang niet meer geweest hier,

alweer een week terug uit NY, super leuke dagen gehad.

Ga zeker nog wel een keer terug maar dan wel in combinatie met Boston enzo. Het was niet eens zo druk toen ik er was maar Times Square enzo vind ik echt te toeristisch. Gelukkig nog met een kennis die daar woont op een heleboel plekken geweest waar geen toeristen komen.
Wij verbleven op 35west in een hilton Garden inn, 300 meter van macys af maar net om de hoek zodat we er geen last van hadden.
Nog naar een ijshockey wedstrijd geweest en dat was echt gaaf.

Ik ga volgend jaar naar NYC, 7 à 10 dagen en denk dat wij inderdaad ook even naar Boston gaan. Ben zelf al 2 keer in NYC geweest en nog nooit in Boston, maar hoor van veel mensen dat het echt een leuke stad is.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 16:15

Fijn dat het geslaagd was Michael!
Leuk om het volgende keer imderdaad te combineren met een andere stad. Je zou Washington DC ook nog kunnen overwegen.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 16:20

Boston is idd erg leuk - heerlijke stad om in rond te wandelen tijdens de zomer!