Ik ben donderdag ochtend vroeg terug gekomen uit Turgutreis. Tjonge jonge wat heb ik toch een fijne vakantie gehad. Alleen maar gefeest in t hotel. 1 x naar Gumbet geweest. Maar t animatie team in la Blanche was echt fantastisch. Ik wil terug.... terwijl ik normalite vaak verlang heb naar mn paardjes....
Is iemand hier wel eens een dagje naar Rhodos geweest via marmaris? Hoorde vorig jaar van iemand van een excursiebureau dat het wel lang duurde met paspoortcontroles enzo daar?
Ik ging regelmatig voor mijn visum naar Rhodos, maargoed dat is al 6/7 jaar geleden, maar ik had toen nooit last van lange paspoortcontroles hoor, ging prima.
Ik ga bijna! Nog even een vraagje, heb voor de handbagage zo'n kleine 'koffer'. Valt binnen de maten die toegestaan zijn.. dan kan dat toch wel? Op de site staat handtas...Ik dacht even voor de zekerheid vragen
Zolang je niet met Ryanair vliegt en je, je aan de maximale eisen qua afmetingen en gewicht houdt mag je alles qua handbagage meenemen! Ik heb zelf ook een mini-trolley van 50 bij 20, ideaal als handbagage, zeker op intercontinentale vluchten of als ik mijn laptop mee wil nemen Veeeeeel plezier alvast!
Bedankt Nathalie en Narya! Het gaat goed met ons. Wanneer zijn jullie ook alweer voor het eerst met Yasemin naar Turkije geweest? Hoe ging dat met vliegen en zo?
Ze was 5 maanden toen we voor het eerst gingen, ging eigenlijk prima. Ik gaf (en geef) borstvoeding, dus was een eitje, heb haar een paar x tijdens de vlucht aangelegd, ook als ze niet wilde slapen maar wel moe was bijvoorbeeld, dan was het altijd goed hihi. Vooral met steigen en dalen is het fijn als ze kunnen slikken, ivm de druk op de oortjes. Veel kindjes huilen daarom. Weetniet wat voor voeding je geeft, maar zag toen in het vliegtuig veel mensen de fles geven voordat we gingen taxien.. niet erg handig. Kindjes waren allemaal aan het huilen. En wat leuk speelgoed mee genomen maar amper nodig gehad eigenlijk. De terugweg heeft ze bijna de hele weg geslapen.
Oh dat klinkt makkelijk, haha! Ik geef ook borstvoeding, dus dat is wel een goed idee van je. Zat ze dan op schoot of in de maxi cosi? Weet nog niet precies wanneer we op vakantie gaan en of we dan gaan vliegen, maar Turkije is wat mij betreft wel een optie.