Leuk, ben ik ook geweest, mooie omgeving, kun je skien op het 3 landenpunt.
Dirndl
Geplaatst: 28-11-11 16:44
Heeeerlijk geboard in de Uithof net Zo lekker!
Leuk dat het topic zo hard gaat ook.. jullie ook al aan het aftellen?
Btw: mag ik ook mee meeten? Zoetermeer/Uithof vind ik allebei prima!
Monster_tos
Geplaatst: 28-11-11 16:58
Joolien schreef:
_Jitske_ schreef:
Wij gaan deze winter naar Ischgl
Leuk, ben ik ook geweest, mooie omgeving, kun je skien op het 3 landenpunt.
Ja heb ik ook gedaan! Wel grappig En zeker mooi gebied!!
_Jitske_
Geplaatst: 28-11-11 17:44
En nu maar hopen dat Oh Oh Cherso (Oh Oh Tirol) daar niet heen gaat op wintersport, hoef niet weer op tv, al waren het gelukkig maar een paar sec
Welke aprèsskigelegenheden moeten we trouwens sowieso heen in Ischgl? (weet nog niet of ik kan gaan skiën, dus dan iig maar weten waar de leuke aprèsskigelegenheden zitten )
Muurp
Geplaatst: 28-11-11 17:46
_Jitske_ schreef:
En nu maar hopen dat Oh Oh Cherso (Oh Oh Tirol) daar niet heen gaat op wintersport, hoef niet weer op tv, al waren het gelukkig maar een paar sec
Ze waren bij ons in Kirchberg afgelopen jaar. Vreselijk. Wat een ramp was dat toen!
Leuk Jitske! hihi geloof graag dat dat n redelijk drama was met ohoh tirol
mooie set Astrid
Meeten wordt dus Zoetermeer? 's avonds zou eventueel ook kunnen? Op een vrijdag ofzo? Weet niet wie er allemaal van ver komt en of die dat zien zitten? en of dat sowieso bij anderen een optìe is
Jaloers rachaell! Ik moet er nog 89
Fee_
Geplaatst: 28-11-11 18:24
Denk dat het op vrijdag avond wel druk is.. Of niet?
DieL_Zor
Geplaatst: 28-11-11 18:31
hmm ja is zo, maar overdag in het weekend is het even druk en vaak nog drukker en aangezien doordeweeks waarschijnlijk niet handig is vanwege school/werk (tenzij doordeweeks 's avonds een optie zou zijn?)
De kerstvakantie is btw ook geen slim plan, dan is het echt niet normaal druk...niet grappig meer dan
Fee_
Geplaatst: 28-11-11 18:32
Nee inderdaad. En ach het gaat om de gezelligheid toch? Ben toch al snel uitgekeken op een indoorbaan.
Wij nog 24 nachtjes! Heb er zooo'n zin in! Vooral omdat we met kerst niet thuis zijn, geen familieverplichtingen, gewoon lekker skiën relaxen in het huisje!
DieL_Zor
Geplaatst: 28-11-11 18:45
Oh wat snel!! heerlijk!
Eigenlijk is de zomer een betere optie qua drukte (en vrije tijd in dat opzicht hou ik wat minder van december haha) maar het gaat inderdaad om dd gezelligheid en met zo'n groep kan iedereen vast wel weer wat van elkaar leren en gewoon lekker klooien op de piste
De sneeuw in Oostenrijk dit weekend wordt wat magertjes juist als ik alle berichten las Frankrijk krijgt de volle laag, Zwitserland ook aardig en Italie misschien maar Oostenrijk het minst (ik hoop dat die weerberichtenn het per ongeluk hebben omgedraaid )
Ja december ga ik niet meer redden en januari wordt bij ons retedruk op het werk = geen vrij We hebben ontzettend veel verjaardagen deze maand nog en zijn van 22 tot 31 dec dus op wintersport
Fee_
Geplaatst: 28-11-11 18:49
We kunnen inderdaad ook gewoon in maart/april/mei of zo.. Aangezien nu toch iedereen op wintersport gaat.