Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Volgens mij moet je juist op een Amerikaans paspoort naar Amerika reizen als je recht hebt op zo'n paspoort. Maar ik weet niet waar ik die wijsheid vandaan heb dus het zou maar zo niet kunnen kloppen.
ArabianRanch schreef:wij waren zo moe van heel de dag Disney, dat we hebben overnacht in Oceanside, 1 uur ten zuiden van San Diego. Leuk havenplaatsje, gezellig, daar lagen de Sealions op de dock te slapenluiaards. Van daaruit doorgereden naar Palm Springs, lekker luieren bij t zwembad, t is hier wel f*cking heet pfff
Yasmine schreef:Mijn visa troubles zijn trouwens opgelost, CBP heeft gemaild dat de 90 dagen limiet van VWP niet geldt als je verblijf in Canada langer dan 30 dagen is.
Yasmine schreef:Ooh, ik vind wasberen echt zo lelijk van dichtbij! Ik dacht dat ze heel schattig waren, maar het zijn net grote ratten
Lovely, klinkt goedHoe viel de temperatuur een beetje mee tijdens deze periode?
Guinevere, Ohio ben ik ook nog niet geweest dus hier geen tips.
Mijn visa troubles zijn trouwens opgelost, CBP heeft gemaild dat de 90 dagen limiet van VWP niet geldt als je verblijf in Canada langer dan 30 dagen is.
haflingertje schreef:Ik zou ontzettend graag een paardenranch bezoeken.
Iemand enig idee of dat kan? En of je dat daar kunt regelen?
Guinevere schreef:haflingertje schreef:Ik zou ontzettend graag een paardenranch bezoeken.
Iemand enig idee of dat kan? En of je dat daar kunt regelen?
In Palm Springs?
Je kan in Palm Springs wel buitenritten door de woestijn doen bij Smoke Tree Stables, maar de ranch zelf stelt niet zoveel voor. Als je een western ranch wil zien zoals in de films kan je beter iets anders zoeken; voor een buitenrit door prachtige omgeving is het wel een aanrader. Lijkt me wel ontzettend heet in de zomer ... wij liepen in de winter al flink te puffen.
Ik vond op Google nog een paar maneges vlakbij Palm Springs, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee:
- Coyote Ridge Stable
- Crazy Horse Ranch
- Joshua Tree