Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:05

Scum schreef:
We zaten in Vienna Dream Castle.

Herkenbaar van de verwarming. Ik zat in Magic circus (zelfde eigenaar) en had het ook. Ik ging nog in mijn gebrekkig engels en frans om uitleg vragen hoe dat ding werkte. Maar het bleek dat het allemaal automatisch was en het zich aanpaste aan de temp op de kamer, ons werd ook aangeraden het raam niet open te doen. Dan ging dat apparaat van slag. hahah. Lekker vaag allemaal. Maar ik was bang dat het met 30 graden veel te warm zou worden, maar dat was niet zo. Voor mijn gevoel was het ook geen 30 graden dusja.

Siggislief

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:16

Nou bij ons deden ze soms wel moeilijk dat engels, al helemaal met schoonmaaksters.
Dan keken je ze stom aan van uhh frans alsjeblieft!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:23

Ja bij ons ook hoor! En hetgeen wat ze engels spreken komt er amper engels uit :P. Mr dan proberen ze het tenminste

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:28

Maris89 schreef:
Foto's zien er mooi uit! Voor ons nog maar een paar daagjes!

De 1e dag komen we rond 15:00 aan, is het makkelijk om vanaf hotel Kyriad in Parijs te slenteren en is alles goed aangegeven? Frans is namelijk niet mijn sterkste kant := .

Bedoel het Kyriad vlakbij Disney? En wil je naar Parijs slenteren of naar Disneyland?

Wij hebben ook 1 nachtje in het Kyriad geslapen en wij zijn 's avonds nog naar Disney Village gelopen. Da's een flinke wandeling, wel lekker. Maar er is een goeie busverbinding.

Wij spreken eigenlijk geen of bijna geen frans, maar we hebben ons prima kunnen redden hoor.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 19:55

mbkaatje schreef:
Maris89 schreef:
Foto's zien er mooi uit! Voor ons nog maar een paar daagjes!

De 1e dag komen we rond 15:00 aan, is het makkelijk om vanaf hotel Kyriad in Parijs te slenteren en is alles goed aangegeven? Frans is namelijk niet mijn sterkste kant := .

Bedoel het Kyriad vlakbij Disney? En wil je naar Parijs slenteren of naar Disneyland?

Wij hebben ook 1 nachtje in het Kyriad geslapen en wij zijn 's avonds nog naar Disney Village gelopen. Da's een flinke wandeling, wel lekker. Maar er is een goeie busverbinding.

Wij spreken eigenlijk geen of bijna geen frans, maar we hebben ons prima kunnen redden hoor.

Ik bedoel idd het Kyriad vlakbij Disney maar we komen op vrijdag aan en wilden eigenlijk die dag een bus/metro/trein naar Parijs pakken en naar de eiffeltoren gaan oid. Is wel zo leuk :) .

Nou, we gaan het gewoon proberen denk ik :) .

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 20:53

Na die foto's kan ik helemaal niet meer wachten! Ik ga donderdag heeeel vroeg erheen met vriendlief. En dan moeten we zaterdag weer naar huis....Maar al met al, ik heb er HEEL veel zin in!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 21:34

Leuk hoor, alvast heel veel plezier.

@Maris89: dat is goed te doen hoor. Je pakt vanaf het kyriad de shuttlebus naar disneyland. Je moet dan bij het treinstation uitstappen. En de trein naar Parijs is goed aangegeven.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 21:53

Clauwtje schreef:
Na die foto's kan ik helemaal niet meer wachten! Ik ga donderdag heeeel vroeg erheen met vriendlief. En dan moeten we zaterdag weer naar huis....Maar al met al, ik heb er HEEL veel zin in!

Gezellig :P . Veel plezier met je vriend ;) .

mbkaatje schreef:
Maris89: dat is goed te doen hoor. Je pakt vanaf het kyriad de shuttlebus naar disneyland. Je moet dan bij het treinstation uitstappen. En de trein naar Parijs is goed aangegeven.

He, dus eerst met die shuttlebus naar Disney en vanaf daar kan je de trein pakken?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:09

Clauwtje ik zal naar je zwaaien ;) Ik ben er namelijk ook donderdag t/m zaterdag hihi.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:21

Maris89 schreef:

Gaat vast lukken toch. Kan weinig fout gaan :)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:29

Clauwtje schreef:
Maris89 schreef:

Gaat vast lukken toch. Kan weinig fout gaan :)

Je zou kunnen verdwalen in Parijs _O-

Nog maar 3 daagjes werken en dan richting Disney!! Heb er helemaal zin in :D .

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:34

Inderdaad Shuttlebus naar Disney en daar de trein pakken. Kan niet missen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:46

Nou, die hitte was vooral in de lobby van het hotel. Kamer ook, maar daar hebben we toch echt lekker het raam open gezet. En dat voor een rasechte koukleum :D

Ik vond dat iedereen goed Engels sprak. Niemand tegen gekomen die het niet sprak. Ik heb nog wel een beetje Frans geprobeert, maar zodra ze rebbeldebebbel in het Frans terug gaan praten dan volg ik het niet meer.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:06

Nog meer mensen die donderdag gaan....Als er een paar Nederlanders lopen zal iedereen denken of het bokkers zijn of niet!! :D

Ik heb er iig hartstikke zin in....wij nemen de diesel van paps mee en paps krijgt één van onze auto's....scheelt weer brandstofkosten!

Heb gave foto's gezien....jammer van de regen...Wat ik aan het weer heb gezien is dat het redelijk is....donderdag de meeste kans op regen...daarna wel kouder maar droog!!

(:)

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:46

Nog iemand die donderdag gaat, maar volgens mij had ik dat al wel eerder gemeld....haha

Wij moeten zondag weer gaan ........

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 09:38

Als jullie een blondje zien lopen met een hele lange vriend, hele grote kans dat ik dat ben ;)

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:07

muppetmayo schreef:
Als jullie een blondje zien lopen met een hele lange vriend, hele grote kans dat ik dat ben ;)

Of ik.............. blond, lange man,alleen loopt er nog een kind bij en denk nog 6 man, we gaan met 9 personen :D

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:13

@ maris89,
Nou...verdwalen gaat m niet worden hoor. Vriendje heeft een navigatie in die bak van m zitten :P
En wss gaan we toch niet naar parijs zelf, dat staat voor volgende maand op de planning.

Ik hoop wel dat ik een beeeetje weer heb aankomende week....
Wel leuk heel disney in kerstsfeer :D
In welke hotels zitten jullie eigenlijk allemaal?

Ik zit in seqouia lodge, dat was volgens alle recensies 1 van de betere...
* geen idee of dat ook zo is*

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:17

@clauwtje: wij zitten in Cheyenne,was ons vorige keer prima bevallen !

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:18

ook hier seqouia lodge hihi :)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:43

Clauwtje schreef:
@ maris89,
Nou...verdwalen gaat m niet worden hoor. Vriendje heeft een navigatie in die bak van m zitten :P
En wss gaan we toch niet naar parijs zelf, dat staat voor volgende maand op de planning.

Ik hoop wel dat ik een beeeetje weer heb aankomende week....
Wel leuk heel disney in kerstsfeer :D
In welke hotels zitten jullie eigenlijk allemaal?

Ik zit in seqouia lodge, dat was volgens alle recensies 1 van de betere...
* geen idee of dat ook zo is*

Oja? Ik zou eerst maar je stalling betalen ipv leuke tripjes naar Parijs maken! :roll: Dit is het enige wat ik wil zeggen, voor de rest zet ik je wel op negeer _-:(

Wij zitten in het Kyriad hotel, schijnt een heel landelijk hotel te zijn. Lijkt me echt supergaaf! :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:50

Wat grappig dat er zoveel Bokkers tegelijk gaan! Iedereen die de aankomende dagen vertrekken heel veel plezier toegewenst.

Over Segouia Lodge hoor ik over het algemeen prima dingen inderdaad. Zelf zaten we in november in Cheyenne. Was op zich ook prima. We hebben er heerlijk geslapen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:55

Ik kom er net achter dat er nog in een trui een label in hangt, als je die kapot maakt dat je zelf en de trui blauw is! :=
Hoe haal ik dat godsnaam eruit?!

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:58

@ siggislief;
Gewoon even terug naar de winkel of een andere kledingwinkel...Niet zelf slopen igg dan gaat ie ZEKER kaduuk.

@ maris,
dit soort dingen hou je maar gewoon voor je ;). t zijn jouw zaken niet, en hoef je dat dus ook niet op bokt uit te spreken. Je hebt pb igg...Heel triest!

@derest;

Ja ik hoop dat seqouia lodge wat is! Ik hoop wel dat we ff kunnen zwemmen, zou wel leuk zijn :P

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:58

Even terug naar de winkel? Ik zit nu in Diemen en heb hem uit Parijs/Disney gehaald!