Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kosseh schreef:Dat is wel een goed idee om even naar te kijken als het nodig zou zijn. Ik hoop echt een beetje rond te kunnen schuifelen maar in het slechtste geval mag ik echt heel weinig en dat voelt ook wel weer zonde.Weet niet of het op Kos kan, maar op Kreta iedergeval wel gezien. Het huren van een scootmobiel? Zodat je toch makkelijk door het stadje en de omgeving kan gaan.
Bonnelover schreef:Goed om te weten. Ik weet ook nog niet of ik een scootmobiel wil/ nodig heb maar in ieder geval een handige naam om op te slaan.Katja, als je contact opneemt met Miranda tours, kan ze je vast helpen met zoeken van scootmobiel. Ze woont er al meer dan 25 jaar en heeft een touristen winkel met souvenirs en trips. Maar van krukken tot broodrooster alles is bij haar te leen. En kan je super, gratis, advies geven over mooie plekjes en zaken op Kos
Katja schreef:Turkije valt bij Vodafone gewoon onder je EU bundel dus daar heb ik gelukkig geen last van. Maar we gaan met vrienden dus ik zal even checken hoe dat bij hun zit. Thanks voor de tip.
Dus inderdaad goede tip om daar even op te letten! Katja schreef:We gaan gewoon lekker op vakantie. Ik kan thuis ook net niets en even eruit zijn is echt super lekker. Ik ben wel toe aan een weekje vrij en thuis ben ik daar héél slecht in en als ik dan niet op stap kan ik het nog erger. We hebben een super lekker hotel dus in het slechtste geval ga ik heel veel boeken lezen en veel te veel eten en cocktails drinken. En we kunnen hopelijk een beetje fietsen en wat met de auto rondrijden.
Daarbij lijkt me niet dat dit onder je annuleringsverzekering valt dus dan zou ik het geld kwijt zijn dat is helemaal zonde.
En ik weet ook niet wanneer ik wel weer echt op de been ben. Dat zou ook pas eind van het jaar kunnen zijn dus dan heb ik dit alvast meegepikt.