Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
carina schreef:Hebben jullie aanraders voor een appartement/hotel in Samos? Liefst in een leuk dorpje met wat tavarnes bij zodat je savonds niet met de auto weg moet.
carina schreef:Hebben jullie aanraders voor een appartement/hotel in Samos? Liefst in een leuk dorpje met wat tavarnes bij zodat je savonds niet met de auto weg moet.
Electra63 schreef:Hebben jullie het noodweer gezien in Griekenland ? Zo erg, al die schade (en gewonden en zelfs doden). Vooral in Glyfada, waar wij heel vaak overnacht hebben.
Maar ook beelden uit Spanje en Italië!
Bonnelover schreef:Katja grote tip vind ik Miranda tours!! Ze is Nederlandse kan alles voor je regelen en helpen. Echt een geweldig mens. Ze heeft een website, winkel met leuke souvenirs en regelt trips. Maar kan je ook echt de mooie plekjes aanwijzen op het eiland.
Vind zelf Kos een erg fijn eiland. Kosstad heeft alles mooi dicht bij elkaar.
En vergeet ook het museum van Hippocrates niet, ligt op weg naar Asklepios. Verder de 7 kerkjes. Paardrijden, zeker als de zon ondergaat, is erg mooi bij het zoutmeer (waar vaak flamingo's zitten)
Wanneer ga je?
Electra63 schreef:Vooral fietsen op Kos, zo gemakkelijk! En ik ben geen fietser.
Een dag een Buggy huren en dan een beetje toeren, vond ik toen ook leuk. Een dagje varen en verder de al eerder genoemde dingen.
Wij hebben een zonsondergang rit gedaan bij Erikas Horse Farm. Wij vonden het hier toen netjes geregeld en de paarden in onze groep zagen er allemaal goed uit. Ze hadden veel van de paarden zelf gefokt en de man vertelde dat hij ook geregeld naar Nederland kwam om Friese paarden te bekijken. Ze hadden toen net een nieuwe Friese hengst gekocht.
Helaas ben ik zelf na 5 minuten al zeeziek, dus die hebben wij overgeslagen.