Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb uiteraard wel mijn eigen pinpas bij me met ruim voldoende geld erop, maar de cc is vooral zodat ik niet constant op zoek hoef naar een bank waar ik geld kan pinnen en met grote bedragen cash rond hoef te lopen..
Heb nu gemaild dat ik hem evt zelfs nog wel wil komen ophalen ipv met de post versturen of dat hij met spoed verzonden wordt, maar heb nog niks gehoord ervan dus ben benieuwd..
En nou Cowboy, zullen we dat maar laten?
Moet de maandag nadat ik terugkom gewoon weer braaf in de collegebanken zitten. Emmaa_ schreef:Ik heb maar een cash passport opgehaald bij de GWK, dan kan ik in ieder geval ietsEn nou Cowboy, zullen we dat maar laten?
Moet de maandag nadat ik terugkom gewoon weer braaf in de collegebanken zitten.
We kunnen niet allemaal met Mannatees gaan zwemmen weet je. Veel te druk voor die beestjes.
En over dat de bank belt voor ze hem blokkeren... vergeet dat maar. Lang niet elke bank doet dat. Mijn cc is vorig jaar zonder mij vooraf te informeren geblokkeerd. Had er mee gepind (pinpas lag nog thuis en moest toch de hoefsmid betalen
) hier in de buurt en daar schijnt een skimmer actief te zijn geweest. Er is niks met mijn rekening gebeurd, maar cc was geblokkeerd, kon ik ook niet meer online inzien. Had wel met een paar dagen een nieuwe. MacavityL schreef:Wanneer wil je vertrekken PreciousViva? Er kan best wat tijd in gaan zitten. Vraag eens na bij je stageplaatsen of ze ervaring hebben met buitenlandse stagiairs en aanvragen van een visum. En of ze dat zien zitten voor 2 (?) weken.. Ik heb zowel 6mnd stage als een jaar gewerkt in de VS en gelukkig had het ziekenhuis waar ik ging werken genoeg ervaring met visa werk om alles redelijk soepel te laten verlopen..