Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:De waterval vond ik erg mooi.
Maar ook beetje afhankelijk van het seizoen of er water in staat. Aan het begin is een leuke taverna.
Auto huren, beetje rondtoeren. Boottochtje doen, Lefkas stad bezoeken.
En Rizoli drinken
Overvaren naar Meganisi.
Zijn zowel stranden als een dorp, maar dan moet je een trap op.
daantjuhhh schreef:Nou toch nog ff een weekje Lefkas Nidri geboekt.
Iemand leuke tips?
Ik ga met mijn beste vriendin en haar 2 kinderen 1 van 11 jaar en 1 van dan 2,5 jaar.
veertje99 schreef:Hoi allemaal, mag ik hier eventjes binnen vallen?
Ik zit er over te denken om dit jaar naar Corfu te gaan. Afgelopen paar jaar heb ik altijd een georganiseerde fotografie reis gedaan. Dit was echt top, alleen voor dit jaar niet haalbaar. Nu wil ik er toch graag eventjes tussenuit en was ik aan het kijken naar Griekenland. Heeft iemand ervaring met het eiland Corfu? Is het een fijne plek om bijvoorbeeld in je eentje heen te kunnen gaan?
Andere plekken mogen ook aangeraden worden. Ben een aantal jaren geleden met mijn moeder en broertje op Zakynthos geweest en vond het echt een prachtig eiland!
veertje99 schreef:Welke periode weet ik nog niet precies. Denk pas rond september wanneer de overige vakanties allemaal voorbij zijn. Ik zit gelukkig niet aan een bouwvak vast.
Fijn om te horen dat het goed te doen is in je eentje! Is het rijden met de auto daar ook goed te doen?