Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:10

bij alle atracties die niet over de kop gaan moet je je spullen meenemen en dat kan makkelijk hoor. zorg ervoor dat je alles klaar en dichtheb zitten en dan in de startblokken staat als het ware en dan rennen die karretjes in.
sommige atracties blijven de karretjes rijden namelijk das echt k*t liep ik daar met 1 gips been. maar alles is goed gekomen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:01

Ik neem morgen ook mijn SLR mee Ja

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:26

Je moet idd overal je tassen in mee nemen. Gaat idd makkelijk. Als je over de kop gaat zal dat er ook niet uitvliegen hoor. Dan ga je zo hard. Haha! Dat voel je zelf ook wel, als je over de kop gaat dan hang je ook niet in die beugels, dan wordt je echt tegen de stoel aangedrukt.
En bijv bij de Rock'n Roller coaster, daar stap je ergens anders uit als dat je instapt, dus dan kun je je spullen al niet achterlaten.. Knipoog

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:17

wij namen onze tas ook gewoon mee space mountain en indiana jones in.
inderdaad een been door een hengsel ofzo.
en bij andere achtbanen doe ik altijd een arm door een hengsel.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:05

ga vooral even in de crush coaster...ik scheet echt peuken gewoon toen ik er eenmaal inzat die is echt doodeng
daar ga je achteruit scheef en vooruit maar ben nog nooit zo bang geweest in een rollercoaster... Clown de rest vind ik leuk maar crush coaster vond ik gewoon echt niet lollig..
weet nou niet zeker of je daar ook nou over de kop ging maar je gaat echt zooo hard...en ook stuk in t donker..
kging bijna nockout in de crushcoaster Clown omdat ik gewoon echt doodsbang werd.. Clown

de ToT is echt super gaaf en leuk ben toen ik in disney was denk wel 10 keer ingeweest hij is zo vet Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:29

buster4ever schreef:
ga vooral even in de crush coaster...ik scheet echt peuken gewoon toen ik er eenmaal inzat die is echt doodeng
daar ga je achteruit scheef en vooruit maar ben nog nooit zo bang geweest in een rollercoaster... Clown de rest vind ik leuk maar crush coaster vond ik gewoon echt niet lollig..
weet nou niet zeker of je daar ook nou over de kop ging maar je gaat echt zooo hard...en ook stuk in t donker..
kging bijna nockout in de crushcoaster Clown omdat ik gewoon echt doodsbang werd.. Clown

de ToT is echt super gaaf en leuk ben toen ik in disney was denk wel 10 keer ingeweest hij is zo vet Haha!

crush coaster was echt gaaf jo! was inderdaad pik donker en ik heb twee keer achteruit gezeten in het begin dat was zo sfeer. denk je rustig omhoog getakeld te worden wat al niet zo relaxed is in zn achteruit (je kijkt dus echt naar beneden) gaat ie met een rotgang ineens omhoog Clown en draaien en doen. echt lachen.

je kan onderweg niet even een fototje maken haha. jammer dat ie daar niet automatisch gemaakt word.
de crush lijkt zo kindvriendelijk als je al die ukkies ziet lopen maar hij gaat echt hard echt sfeer

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:37

Brr niks voor mij dus Nagelbijten / Gniffelen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:41

@ annash hij is echt leuk. maar denk niet om even leuk foto's te maken want daar heb je geen tijd voor! haha. en water drinken na de tijd is ook verstandig anders word je zo schor

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:43

Ik durf niet in zulke dingen hoor Haha! Clown

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:21

jullie maken me echt enthousiast met jullie verhalen Haha! Ik hoop echt dat er geen lange wachtrijden staan vind het altijd zonde om 1,5 uur ergens in de rij te staan.
Draait de crush ook nog? Dus dat je voor en achteruit gaat? Of is het net welke kant je op zit.

Ik had een brief van Kras in de bus! Zitten daar gewoon de entree tickets los in. Beetje vaag maaar oke.
Morgen nog een weekkie Haha!

Shanna jij gaat morgen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:51

Jep ik ga morgen Ja

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:53

veel plezier alvast annash!
ga je zelf met de auto of met de bus?

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:20

Veel plezier Annash!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:36

Bonney, over de Crush Coaster ga ik je niks vertellen, veel leuker als je het van tevoren niet weet. Maar ik kan je garanderen dat het een ontzettend leuk ritje is. Vooruit en achteruit starten heeft allebei z'n leuke kanten trouwens. Beiden een keer proberen dus Knipoog

Annash, alvast heel veel plezier!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:54

Haha Jot gemeen, maar je heb ook gelijk Haha!

Veel plezier Shanna!!!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:55

Veel plezier annash! Als het weer zo blijft heb je iig goed weer.

Bedankt voor alle tassen-tips, gaat zeker goed komen!!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:00

Valt stil hier Tong uitsteken

Is Shanna al terug?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:07

ik ga heel misschien met vriendjelief in februari omdat we dan een jaar samen zijn... moeten alleen even kijken hoe duur etc... weten jullie toevallig een hotel daar wat niet te duur is en wat wel aan te raden is...?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:28

het is heel rustig hier. is ninja2 alweer terug? die ging toch 5 dagen? annash is net weg..

@suuskipje: ik heb in het santa fe gezeten was erg goed. ga anders gewoon even naar een reisbureau en vraag wat er allemaal nog beschikbaar is op de datum dat jullie willen gaan. dan kun je kijken welk hotel het goedkoopst voor jullie is.

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:12

ik ben net terug van disney en het was weer GEWELDIG!!!!! We kwamen aan en konden al gelijk de kamer is dus dat was zalig na een lange rit je effe op te kunnen frissen het was wel ontzettend druk in het hotel maar ik het park helemaal niet wachttijden tot max 30 min. Alleen gisteren was het echt te druk wacttijden van 120 min was normaal gelukkig hadden we alles al gehad en hebben we zaterdag lekker van het weer genoten enz. Mickeys not so scary halloween party was ook leuk er waren 4 shows een hele kleine parade en er liepen veel figuren rond Vooral de show met de gochelaar was erg leuk. verder waren we nog naar sealife en het shoppingcenter geweeest want het regende die dag. Veder hebben we echt super weer gehad de eerste dag was het zelfs 24 graden.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:15

@ ninja2, leuk te horen dat je het leuk gehad hebt. hoe was die sea life show? wou daar ook heen gaan maar daar hadden we geen tijd voor gehad.

die googelaar was grappig he. heb je nog figuren op de foto gezet?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:22

ja sealife was ook leuk voor een keertje maar niet zo heel bijzonder wel mooier als in scheveningen. Ik heb wel veel foto,s alleen ik moet effe me verdiepen hoe ik die hier neer kan zetten en anders zet ik ze wel op me hyves als het niet lukt. Ik vond halloween wel leuk om een keer mee gemaakt te hebben alleen ik had er net iets meer van verwacht. Gisteren was belle,s kerstdorp ook al open hebben we effe nog een heel klein beetje van de kerstsfeer gezien haha

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:51

ninja2: wat gaaf dat je het zo leuk heb gehad zeg! Wel bijzonder dat de wachttijden meevielen, ik dacht juist het zal wel druk zijn met de kerstvakantie. Hoe was het shoppingcentre? daar wil ik ook nog een dagje heen Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:18

Ninja2 jij was toch ook maandag gegaan? Wij vonden het juist wel mega druk Bloos Wachtrijen van 45/60 minuten.
We hebben voor veel attracties een fastpas aangevraagt Ja
In de shutle bussen was het altijd megadruk en als je niet voor 8 uur smorgens ging ontbijten moest je in de rij gaan staan dus wij hebben 2 keer in de village ontbeten Ja
Verder was het wel onwijs leuk Haha!

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:37

Leuke verhalen allemaal..... ik wil ook weer! Maar goed, vorig jaar dec ben ik geweest en afgelopen mei! Verder dit jaar maar even niet! Wel in januari naar Parijs en daarbij gaan we de eerste dag shoppen in de outlet en shoppingmall in Val d europe en in de avond willen we eten in Disney-village, toch even de sfeer proeven!