Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marilu schreef:Oh, dat heb je dan niet goed bekeken vóór het kopen, Monique![]()
Maar ik denk dat ik wel weet over welk soort behang je het hebt, zoiets dat alle oneffenheden wegmoffelt.
Is het glasvezelbehang ?
Dat is dan toch niet voor het plafond van de zolder, hoop ik voor jullie ... ??
Wel, bij mij is het altijd met 'mixed emotions'.
Ik mis in Spanje de paarden en de activiteit rond de paarden (niet per se het rijden, maar gewoon de dagelijkse omgang met de dieren).
Wel zit ik nog altijd met een schuldgevoel ten opzichte van de paarden : ik vermoed dat zij het hier in België veel leuker vinden, dan ze het in Spanje zullen vinden ...
Maar het is daarom ook, dat ik het huis hier niet wil verkopen (en we dus de oplossing met een nicht van mij gezocht en gevonden hebben), zodat we, áls het echt niet lukt of werkt met de paarden, we kunnen terugkeren. Maar het is met hen in het achterhoofd, dat ik 's nachts nog wel eens lig te piekeren ...
Voor ons mensen, is het uiteraard ginder meer dan lekker vertoeven. Leuke, mooie omgeving met nog véél te ontdekken.
Prairy schreef:Ik heb in NL regelmatig bij de kringloop een kersenontpitter gezien, heb er zelf ook een, heel handig ding. Als je er in FR geen en kan vinden wil ik in NL wel even voor je kijken?
balance schreef:O, ik vind kersen dus ook zo lekker. Ontpitten heb ik een tijdje gedaan door de kers op een fles te leggen en er op te drukken zodat de pit in de fles valt. Maar inderdaad kun je ze er net zo makkelijk uitknijpen.
Ik zag vorig jaar wilde aardbeien op het land van de buurman. Ik kon er net niet bij.
Gisteren ging ik nog eens kijken en overal zijn bomen omgevallen dus ik kon er helemaal niet meer bij. Maar… ze zijn uitgelopen en staan nu op onze track! Zo blij mee
Marilu schreef:Ja, maar hier is het ook warm vandaag, hoor![]()
![]()
Google zegt op mijn telefoon dat het hier nu 32° graden is![]()
Daar moet ongetwijfeld onweer van komen ... zou voor morgen zijn.
Profitez-en, Mo !
Monique1963 schreef:hahaha, ja vreselijk zegt ze dan, heerlijk die warmte, geniet er maar van, binnenkort is het weer voorbij.
Wat voor cursus doe je?