Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gv is inmiddels onderweg naar Nederland met de bus.
het kost een paar weken maar uiteindelijk is het gelukt. Raar genoeg lekte de slang beneden. Eerst al klooien met pasta en hennepvezel, het water spoot eruit bij de slang.
slang omgedraaid, hetzelfde
. Lelijk woord.toen kwam gv op het idee om de slang van de wasmachine van boven is te pakken en die bleekndroog en bruikbaar voor beneden
maar de lekkende slang van beneden is droog en bruikbaar voor boven.
Geen idee hoe dat kan maar het werkt.
De wasmachine boven heeft nu voorlopig even vakantie.
ik doe niks anders als omwisselen. Alleen de wasmachine zit netjes op een eigen stopcontact, van de week weer even goed schoonmaken daar. Door het geklus is de vloer weer vuil en alles rommelig.
, je zou er voor betaald hebben
) waardoor daar een zithoek gemaakt kan worden. 

geen idee wat er loos was/is. Op een kapotte snavel na helemaal intact naar wel net dood. Twee keer binnen twee dagen op bijna dezelfde plek. Alleen geen nest erboven in de boom. Hopelijk blijft het bij deze twee jongen.
bedrag is niet zo tof maar daarna is het goed, degelijk veilig en de mogelijkheid tot electrisch verwarmen en fatsoenlijk licht in de schuur. Ik houd me maar voor eenmaal klaar is het huis meer in waarde gestegen dan de aanleg kost.
en daarmee heb ik kennelijk wel een goede beurt gemaakt met de afhandeling. Dat is wel fijn om te horen.

gister nog niks maar nu wel. En de ogenschijnlijk doodgevroren banaan zowel hier als bij gv vertonen groene blaadjes

. Kwa verkeer en vliegtuigen. Eens in de zoveel tijd straaljager training. En verkeer vanaf pakweg 2000 valt het eigenlijk helemaal stil tot een uur of 7.00 in de ochtend. Dan voetballen de buurkinderen soms gewoon op straat.
Overdag ook niet bijster veel vooral landbouwverkeer. Heerlijk gewoon. Toch wat vertier en bedrijvigheid overdag zonder hinderlijk te zijn
gelukkig na twee keer uit niks meer aan de hand.
ik hoorde van alles ritselen. Vos krijsen in de verte, de naderingslamp ging eerder al een paar keer aan
die reageert op maatje russel en groter. Dan is het even standje negeer het onbekende geritsel
klinkt merelachtig kwa zang en hardheid maar is het niet. Wat wel geen idee, ik hoor alleen maar zie niet.