Loopt daar ergens één of andere camino naar Compostella in de buurt misschien ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1963 schreef:Wauw wat heerlijk bizar weer. Wilden ze niet in je schuur slapen met zijn allen? En heb je nog gevraagd of ze die koe gingen opeten?
Tinka schreef:Ze zagen er niet uit als zigeuners, wel een beetje smoezelig, denk dat ze al heel lang niet gedoucht hadden. Het was een donkere man en een blanke, nog wel jong, maar spraken geen Engels. Ze hadden aardig wat bagage mee op hun rug en op het paard, ook een gitaar. Ze hadden een herder en nog een kruising hond, iets met jachthond/herderachtig.
Misschien was die koe wel voor de slacht hoor, er zijn 2 slachthuizen in Lacaune.
JudithO schreef:Prachtig!
Die schuilstal, watert die af aan de voorkant? Zo ja, dan zou ik er nog even een dakgoot langs maken. Het is niet lollig als het regent en het met stromen ook voor de ingang naar beneden komt, ik spreek uit ervaring
Tinka schreef:Te koop lopen ze er niet mee hoor. Wij wonen erg afgelegen, dus waren de enige die dat dode zwijn zagen. Het was toevallig dat Milko net terug kwam van de wei, toen hun dat zwijn hadden, anders had ik het geeneens gezien.
tamary schreef:Practischer dan bloed, etc. in de auto. En zwijn heeft er geen last van, die is al dood.