Fitzroy schreef:@Germie, het ging mij niet om de parkeerplaats bij het hotel, maar wat dacht je van al die mensen die naar het strand willen? Het was best een groot hotel. En zoveel plek is er echt niet op Playa Kalki.
Zo las ik hem idd ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:@Germie, het ging mij niet om de parkeerplaats bij het hotel, maar wat dacht je van al die mensen die naar het strand willen? Het was best een groot hotel. En zoveel plek is er echt niet op Playa Kalki.
BloemBloem schreef:Dat is het doel, maar ik heb wel een max gezet aan budget hoor, want
afgelopen jaar werden er echt monsterbedragen gevraagd![]()
Vanaf 1 april gaan de prijzen er meestal op voor de kerst. Of we er dan ook echt met de kerst zijn weet ik niet, ligt aan de prijs2e kerstdag bijv. terugvliegen vinden we ook meer dan prima.
Bloedhekel hebben we aan de kerst
Sure_lee schreef:Dat klopt.
Wij zijn nu ondergebracht in dit hotel
https://www.oceanhotels.net/en/punta-ca ... mpaign=OEF
Geen straf...
Sure_lee schreef:Gelukkig geen bokkers op het vliegtuig naar curaçao gisteren....
Reizigers van die vlucht zijn namelijk gestrand op de Dominicaanse Republiek.
Vliegtuig stuk na landing van NL naar de DR. Zou daarna vliegen naar curaçao en NL.
Wij zijn nu dus ondergebracht in een ander (prachtig) hotel en weten nog niet zeker wanneer we alsnog naar huis kunnen en andere mensen kunnen beginnen aan hun vakantie naar curaçao.
Dus een tipje...kies voor rechtstreeks vliegen
Fitzroy schreef:Nou, ik zou toch niet blij zijn. Als ik Curaçao geboekt heb, wil ik daar ook naartoe. Balen zeg …
Ik boek altijd rechtstreeks, geen zin om langer te vliegen dan noodzakelijk.
Ik had eerst ook in gedachten om met Kerst weer die kant op te gaan maar de drukte én het feit dat het ook kindervakantie is, houden mij tegen.
Fitzroy schreef:Ik denk dat ik weer voor januari ga. Dat vind ik altijd de meest deprimerende maand van het jaar. Lekker om hartje winter die kant op te gaan. En misschien kies ik wel voor Bonaire. Hoewel daar 2 x rechtstreeks op vliegen wel niet zal lukken.
Zijn hier mensen ook wel eens op Bonaire geweest? (@Germie, niet om te duiken. )