Ha de enige die ik nog niet gevonden had en gelijk de duidelijkste. Tot nu toe trok iedereen in de filmpjes dat ding gewoon naar achteren. Morgen es kieken of dat ons ook lukt met die priem dingen.
Caira
Geplaatst: 09-12-20 19:21
Vriendlief zegt: of er zit een knopje ong onder de groene sticker. Of je moet even draaien en dan trekken. Hij doet hier de bewegingen voor maar die krijg ik niet in woord hier
Ja dat ligt even aan de aftakas. Bij sommigen dus wel, bij anderen dus niet. Even afzoeken dus. Anders indrukken en trekken. Of indrukken en iets draaien. Ze hebben allemaal hun eigen methode, heerlijk handig...
Je moet idd iets indrukken en dan trek je 'm los. Maar ik denk dat heel veel mensen hebben staan kl**en om zo' n ding los te krijgen. (ik iig wel ) Misschien foto maken als je dat voorste stuk naar achteren trekt?
Die kunnen we ronddraaien tot we ons wegen,trekken dat we omvallen. Maar dat ding houd zich stevig vast. Maar morgen weer proberen misschien moet hij er precies recht achter staan
Als je dat voorste stuk wat in elkaar kunt duwen, zie je wat eronder zit, zoals Kim al laat zien op de foto's. Je hebt verschillende types nl. Maar je moet igg iets induwen. Succes morgen
Daarna de kiepbak aan de voorkant aam en afgekoppeld.
Toen de balenklem er weer op, morgen nieuw hooi nodig. Tralala, dit lukt wel. NIET dus. Aaaarghhhhh Ok druk eraf, met hendeltje heen en weer. De slang tegen uiteinde. Geen oliedruk meer.
Is er niet een vertegenwoordiger van dit merk die je een keer kan vragen langs te komen? wat een gedoe telkens met dat apparaat, dan is een keer een goede uitleg wel handiger denk ik
Nou we hebben hem in NL gekocht Maar het is wel frustrerend ja dit. Hopelijk heb ik dit ook snel door hoe het moet. Las wel dat dit iets lastigs is, eventueel een insteeknippel ertussen maken. Maar dan moet leverancier eerst reageren met welke maat en of het man of vrouw is. Hebben trouwens wel contact met hem. Maar uit mijn frustraties vrolijk in dit topic
Ken je frustraties. Heb ook heel wat staan vloeken omdat het weer niet wou. Dan kwam m'n vader erbij en dan zat ie binnen 2 tellen Maar je hebt vorderingen gemaakt : de maaier is eraf
Ik heb mijn hooileverancier ook al lastig gevallen voor tips
Caira
Geplaatst: 10-12-20 20:04
Hij zegt dat je best kracht moet zetten. We willen graag naar Zweden. Ik zou er ook het liefste gaan wonen, maar vriendlief is te gehecht aan nl, even heen weer is lastig als je 32 weken zwanger bent