Pretparken & uitjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:59

Ik vond het sowieso al een tof park om rond te lopen! Heel bizar opgezet, zon klein oppervlak en dan zoveel attracties :')

Zelf zit ik nu te kijken om 12 tm 14 september naar de UK te gaan voor Thorpe Park, Chessington en Legoland. Wel hele strakke planning, met vrijdag 12 sept s morgens vroeg LeShuttle, gelijk doorrijden naar Thorpe Park. Dan zaterdag Legoland en zondag Chessington en dan na sluit terug naar Folkestone rijden, trein weer op en dan naar huis.

Maar schrok een beetje van de prijs van de trein := Ik rijd een relatief grote auto en dat is dus duurder dan een klein koekblik. Alleen op en neer zou me al €224 kosten en dan komt hotel en tickets er nog bij. Twijfelachtig

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:24

Ja de overtochten zijn de afgelopen jaren echt een stuk om hoog gegaan.
Is de nachtboot niet voordeliger? Wij gingen voorheen toen mijn zoon nog in de UK woonde
voor ongeveer 100 euro heen en weer.

Het lijkt mij ook echt een gaaf park maar ik ben fysiek gewoon niet meer in staat om
hele heftige attracties meer te doen -O-

Wij zaten vorig jaar nog te twijfelen over Lego land aangezien wij daar redelijk in
de buurt zaten maar het weer was gewoon te slecht dus maar niet gegaan.

Ik moet het nog even met mijn reisbuddy gaan overleggen maar zolang hij niet durft te rijden
in de UK heeft ie maar weinig in te brengen :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:33

Op welke plaats komt die boot aan? Want de trein vind ik juist chill omdat je in Folkestone aankomt en dan letterlijk de snelweg rechtdoor kan volgen tot aan m'n bestemming _O-

Nadeel is vooral dat ik in mn eentje ben. Als er iemand mee zou gaan, dan hadden we kosten kunnen delen.

Als je fysiek niet in staat bent om heftige attracties te doen, dan zou ik de achtbanen wel echt overslaan. Ik ben jong en relatief gezond, maar na al die houten achtbanen had ik ook nieuwe heupen nodig voor mn gevoel :')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:58

De boot komt in Dover aan dat ligt bijna naast Folkestone.
Je kan vertrekken vanuit Duinkerken of Calais.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

Even gecheckt en precies net zo duur als de trein -O-

Het universum is tegen mij :') Even goed nadenken of ik die hoge prijs het waard vind.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:59

Ow jammer!
Ik ga vanavond thuis de kaartjes bestellen voor Pleasure Beach.
Moet alleen even kijken welke dag het beste uitkomt in onze schema.

Ghostattack

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:23

Cool, ben benieuwd naar je ervaring tegen die tijd!

Je moet waarschijnlijk via een gaar systeem foto's "assignen" aan je ticket. Dat is echt heel raar, voelt heel shady aan maar zo werkt BPB. Aan je ticket is je hoofd gekoppeld :+ En je scant je ticket bij entree van park EN bij elke attractie. Je kan dan een soort party maken met je groep, waardoor je maar 1x hoeft te scannen en de foto's van al jullie hoofden dan in beeld komen en je allemaal door het poortje kan.

Tenminste, dit was in 2023 het geval

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

Ow dan kan ik pas in het weekend de kaartjes bestellen want dan is mijn reisbuddy er pas weer.

Ik kijk er erg naar uit want Blackpool staat bekend om de entertainment vandaar we dit jaar
die kant op gaan.