Waarom ga je niet paardrijden in Monument Valley? Dat lijkt mij persoonlijk mooier.
Bryce was ook heel gaaf maar ik weet niet of ze nu nog echt de diepte ingaan, dat was toen wij er waren wel. Wij reden echt tussen de torentjes door.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hiphopje schreef:Wat leuk zeg!!Ik ga dit jaar voor het eerst van mijn leven naar de USA, en wel naar Texas.
Dit omdat mijn dochter is geselecteerd om met het nederlands jeugdteam van de Dutch Paint Horse Club, deel te nemen aan de World Youth Games in Fort Worth, samen met nog 4 andere meiden.
Heel spannend allemaal.
Verheug me er nu al op!
Fitzroy schreef:Hier een link.
http://www.blacksmonumentvalleytours.com/horsetour.html
Bij mij klopte Google maps dus echt niet, maar dat zal dan vast aan de routes hebben gelegen (naar Key West e.d.)
Stephanie_M schreef:Nog een goede tip misschien trouwens, ik ben aan het kijken voor tickets en denk dat wij met British Airways gaan vliegen. Overstap is gemakkelijk zelf te kiezen in duur omdat er op een dag voldoende vluchten heen gaan. Ennnnnn onbeperkt kilos handbagage als je t maar in je hoofdlocker kan stoppen(en t moet in je koffertje passen). Wat natuurlijk errug handig is voor vrouwen die veel meeslepen zoals ik:)