Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaiineee schreef:Is NY je eerste stop in de VS? Want dan zou ik overwegen om via een andere service dan die van het hotel te reizen. Je moet toch op ruim een uur rekenen om door immigratie en douane te komen. Mocht je vertraging hebben dan red je het niet om voor 20.00 buiten te staan.Grapje! Ik kom 18:00 uur aan en vertel weer 21:00 uur haha
Charmaiineee schreef:Volgens mij ga je in Dublin al door immigratie heen en dan ga je een heel stuk sneller als je eenmaal aankomt. Dan red je het met een beetje vertraging ook nog prima.Ik vlieg zo ; Amsterdam -> Dublin -> NY JFK
Ik ben alleen in New York en ga niet verder reizen, dat komt een andere keer
Uiteraard zal ik er een uur bijrekenen, want idd vertraging, douane, bagage, etc.
MacavityL schreef:Soms heeft je vliegtuig wind mee en ben je er opeens een uur eerder
(Mij dus een keer gebeurd, er was ook geen rij bij de douane dus ipv landen om 20:00 was ik in hartje Manhattan om 20:00)
Katja schreef:Charmaiineee schreef:Volgens mij ga je in Dublin al door immigratie heen en dan ga je een heel stuk sneller als je eenmaal aankomt. Dan red je het met een beetje vertraging ook nog prima.Ik vlieg zo ; Amsterdam -> Dublin -> NY JFK
Ik ben alleen in New York en ga niet verder reizen, dat komt een andere keer
Uiteraard zal ik er een uur bijrekenen, want idd vertraging, douane, bagage, etc.