Ja, het gaat weer wat stormen met sterke wind, niets in de buurt van een orkaan oid, maar omdat sommige bomen nog zo los staan en de kust nog zo zwak is, zijn ze bang voor windvlagen en hoge golven. Naast dat er natuurlijk nog mensen zijn zonder heet water, stroom of een huis..
Zo ik heb het roer even helemaal omgegooid.. Ik heb m'n top drie steden doorgegeven voor m'n stage! Op 1. New York, op 2. Miami en op 3. LA! Ben benieuwd en hoop zo dat het door gaat!
Ik studeer sportmarketing.. Thnx voor je tip over LA. Mag ik vragen waarom dat haast niet te doen is daar? NY staat toch boven aan op mijn lijstje dus daar gaan ze eerst voor me zoeken..
LA is enorm uitgestrekt en heeft geen metro. Bussen rijden wel maar bereiken lang niet alle delen van de stad waardoor je slecht van A naar B kunt komen.
Grit
Geplaatst: 07-11-12 23:16
New York en omgeving weer last van een storm, wat een ellende daar
Macavityl, is er nog kans dat je langer in NY kunt blijven of niet?
Katja, jullie hebben toch nog aardig wat kunnen zien en doen tijdens jullie verstoorde vakantie!
Sundral, dus Charlotte is van het lijstje? Ik zou het liefst in LA zitten (of nog liever in San Diego), fijn klimaat en California is een mooie staat . Maar slecht OV kan natuurlijk wel een groot nadeel zijn.