Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:@mienetje, dank je! Begon het bij jullie ook te regenen toen je terug kwam? Ik kwam echt net op tijd thuis. Oh, het was trouwens manege Dekema in Gorredijk.
FOG, officieel wel, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand daarvoor een visum aangevraagd heeft. Daarvoor kan je het beste de ranch benaderen om te vragen hoe ze dat normaal doen, maar ik zou er op rekenen dat ze willen dat je onder ESTA reist wat betekent dat je niet 3 maanden, maar 90 dagen hebt.
MacavityL schreef:Yasmine schreef:MacavityL, ik vond New Orleans superEr is heel veel te doen, je kan evt. wat buiten de stad gaan om plantations te gaan bezoeken (Laura Plantation en Oak Alley heb ik toen gedaan). Je kan gaan jazz luisteren, winkelen, andere dingen bezoeken.
Oh, dat klinkt goed, thanks! Had namelijk helemaal geen beeld bij New Orleans!
Yasmine schreef:Er staan meer foto's van New Orleans in dit topic dat ik heb gemaakt: [BEU] [FOTO] In één maand van San Francisco naar Orlando Maar ik vind het écht een aanrader
lifaya schreef:Nou ik ga tegen kost en inwoning, dus die kosten heb ik niettis vooral alleen de ticket en dingen die ik zelf wil kopen.