Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:In mei in het santa fe gezeten, was prima
Net terug van vakantie. Maandag naar het Europapark geweest. Erg grappig park. Beetje een combi van Walibi en de Efteling en dan ter grote van Disney ongeveer
Gave achtbanen, bijzondere rij constructies, veel gelopen en lol gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet doodgraag nog eens terug wil.
Maar als je gaat, zeker gaan eten in het Foodloop restaurant! Hilarisch! Zit in het blauwe kegelvormige gebouw in het park, naast de achtbaan om de blauwe cilinders. Echt een ervaring om niet te vergeten.
Mae schreef:Wij boeken een nachtje via de Disneysite zelf. Niet direct de goedkoopste optie, maar voor ons wel de handigste, omdat we persé maandag&dinsdag het park inwillen en za&zo Parijs zelf.
Heeft iemand tips voor een hotel in Parijs? Zit druk rond te zoeken, maar vind het érg moeilijk, ben totaal onbekend in Parijs en dus ook geen idee welke wijken leuk zijn
mbkaatje schreef:Leuk dat jullie weer naar Europapark gaan. Ga je dan nu met je vriend?
Gisteren nog een hotelovernachting in Kyriad geboekt. Dan gaan we alvast zondag heen, blijven daar 1 nachtje slapen en dan zijn we mooi op tijd maandagochtend in het hotel en de parken. Ik heb er al erg veel zin in. Nog 5 weken.
anne_bento schreef:dat is niet duur dan zo'n dagkaart.....waar had je die gehaald? was laatst ook geen rondzoeken naar dagkaarten en toen kwam ik veel duurder uit..
mbkaatje schreef:Omdat? Ik had al wel het idee dat de ruiters nou niet echt heel kundig zijn, maar ik heb het dus nog niet zelf gezien.